Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Romania are o noua marca de tigari: Indigo

Tags: indigo, tigara electronica, tigara electronica romaneasca, tigara indigo

Dupa celebrele Carpati, Snagov si Marasesti, in Romania s-a nascut o noua marca de tigari. Si nu orice fel de tigari, ci unele moderne si mai putin obisnuite. Este vorba despre Indigo, prima tigareta electronica romaneasca.
Cinci luni i-au trebuit agentiei Brands&Bears pentru a realiza imaginea primei tigarete electronice romanesti. Agentia a gasit numele, a construit design-ul de ambalaj, website-ul indigocig.ro, semnand totodata si campania de comunicare a produsului.



Create sub sloganul "Intelligent pleasure", Indigo Slims si Indigo King Size sunt asemanatoare cu tigarile obisnuite, atat in ceea ce priveste tigara, cat si pachetele.

Brandul a fost conceput in Romania, dar urmeaza sa fie lansat si pe alte piete din Europa.

"Fie ca prefera o varianta mai sanatoasa sau vor sa faca o economie, din ce in ce mai multi fumatori aleg tigarea electronica. Totodata restrictiile tot mai mari aplicate tigarilor clasice, au facut ca piata de tigari electronice sa creasca exponential in ultimii ani. Indigo este un brand care incearca prin produs si imagine sa se apropie cat mai mult de varianta clasica", spune Cristian Bulfinschi, (Director General, Brands&Bears).


Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0