Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Romania la Eurobest 2012: 2 agentii, 2 campanii, un Grand Prix si alte 5 premii

Tags: eurobest 2012, premii, romanii sunt destepti, vezi dincolo de limite, mccann erickson, webstyler gmp

Asa arata pe scurt bilantul romanesc al creativitatii de la cel mai important festival european dedicat publicitatii. Practic niciuna dintre cele doua agentii nominalizate in cadrul festivalului nu au plecat cu mana goala de la eveniment. Ba chiar unii au plecat cu bratele incarcate de premii.
Este vorba despre agentia  McCann Erickson care a fost rasplatita cu 5 trofee Eurobest pentru campania "Romanii sunt destepti" realizata pentru Kandia Dulce. Astfel, cele 7 nominalizari s-au materializat in 5 premii, dintre care un Grand Prix la categoria "PR" (subcategoria "Consumer Products"). Pe langa marele premiu, campania a fost recompensata si cu un Gold la categoria "PR" (subcategoria "Best Use of Media Relations"), un Bronze la categoria "Integrated", Silver la categoria "Media" (subcategoria "Best Use Of Digital Media") si din nou Bronze la categoria "Direct" (subcategoria "Fast Moving Consumer Goods").

McCann Erickson nu a fost insa singura agentie romaneasca castigatoare. Webstyler + GMP a fost premiata cu un trofeu Eurobest pentru campania "Vezi dincolo de limite" realizata pentru Dolce Sport. Campania a primit Bronze la categoria "PR" (subcategoria "Corporate Reputations"), Webstyler devenind astfel prima agentie digitala din Romania premiata la Eurobest.

„Premiul castigat de echipa Webstyler + GMP este o performanta pentru noi in contextul in care suntem prima agentie digitala din Romania premiata la Eurobest, festival pe care il consider ‚Cannes Lions’-ul Europei. De asemenea, suntem fericiti ca am reusit sa spargem gheata intr-o categorie in care Grand Prixul a fost castigat de colegii de la McCann Romania pe care ii si felicit!", spune Bogdan Nitu (General Manager, Webstyler).
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0