Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Romanii sunt destepti si finalisti la Cresta Awards

Tags: cresta awards, premiu, romanii sunt destepti, mccann erickson, kandia

Campania “Romanii sunt destepti”semnata de McCann Erickson pentru Kandia Dulce pare sa reitereze succesul national si international al precedentei „American Rom”. Dupa trofeele adunate de la cele mai renumite festivaluri si competitii de publicitate din lume, campania de schimbare a imaginii Romaniei pe Internet are sanse sa castige un nou premiu international.
Campania “Romanii sunt destepti este singura finalista din Romania in competitia Cresta International Advertising Awards, potrivit IQads. Ajunsa la a 20-a editie, competitia premiaza cele mai creative idei din industria de comunicare si publicitate.
 
“Romanii sunt destepti” este finalista in categoria de "Campanii integrate", alaturi de alte 13 campanii din Australia, Finlanda, Franta, Germania, Olanda, Serbia, Suedia, Regatul Unit si Statele Unite. In total sunt finaliste 261 de campanii inscrise de 26 de tari, in topul finalistelor conducand Germania (111 campanii finaliste).
 
Pana acum, campania “Romanii sunt destepti” a castigat trofee la Cannes Lions, New York Festival, IAB MIXX Awards, Effie Awards si BestAds.
 
Campania a fost lansata in luna noiembrie 2011 ca o provocare adresata internautilor de a face din Romania prima tara din lume care isi schimba imaginea online.
 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0