Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Rompetrol a lansat doua portaluri pentru comunicarea de brand

Tags: rompetrol, portaluri rompetrol, comunicare online, site rompetrol, infinit solutions

Unul dintre cele mai mari branduri romanesti si-a propus sa-si reconstruiasca si sa-si sporeasca prezenta in mediul digital. Iar pentru asta, compania a lansat doua platforme online: Rompetrol.ro, dedicata pietei locale si Rompetrol.com, dedicat pietei internationale.
Create de Initifnit Solutions, cele doua platforme face parte dintr-un proiect mai amplu, de integrare a tuturor sectoarelor implicate, iniatiat de Rompetrol.

"Pentru ca suntem mereu in miscare, si clientii nostri la fel, mediul digital reprezinta o modalitate in plus de a oferi fiecarui tip de client serviciul de care are nevoie la calitatea pe care o merita. Alaturi de agentia noastra de tradigital am reusit sa realizam cu succes prima parte a acestui proiect imens care va insemna un brand mult mai digitally-opened", explica Gabriel Corbu (Digital Margeting Manager, Rompetrol).

Prin intermediul portalului international care centralizeaza informatii de ordin tehnic, Rompetrol isi propune sa deschida astfel un canal de comunicare cu publicul. Disponibila in engleza si in romana, platforma Rompetrol.com se adreseaza atat clientilor din zona business, cat si celor individuali.

In schimb, Rompetrol.ro include tab-urile Acasa, Grupul Rompetrol, Companii, Produse & Servicii, Sustenabilitate, Presa, Relatii investitori, Cariere si include un RSS, un FAQ, un sitemap si 4 optiuni care ghideaza catre conturile de social media ale companiei. Scopul acestei platfore a fost crearea unei comunitati pentru soferi, unde pot avea acces la informatii utile. Structura sa user friendly incurajeaza crearea unei legaturi intre companie si clienti. Portalul incorporeaza instrumente precum Planificatorul de rute, prin intermediul caruia soferii pot alege cel mai avantajos traseu, si servicii pentru administrarea flotelor auto precum Fill&Go Fuel Control si Fill&Go Vehicle Control. De asemenea, platforma - disponibila atat in romana, cat si in engleza, cuprinde taburile Persoane Fizice, Business, Despre Rompetrol si Produse, widget-uri pentru vreme si cele mai apropiate benzinarii Rompetrol si un sitemap, 4 optiuni care ghideaza catre conturile de social media ale companiei si un link catre Stiri.

"Rompetrol are la inceput de 2013 unele dintre cele mai moderne interfete digitale cu consumatorul si unul dintre cele mai active branduri in online", adauga Alex Cernatescu (CEO si Head of Strategy, Infinit Solutions Agency).
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0