Romtelecom aduce picturi 3D la metroul bucurestean
Tags: romtelecom, picturi 3d, metrou, hbo go, stickere 3d
Executiile neconventionale de tipul imaginilor 3D de mari dimensiuni incep sa fie din ce in ce mai indragite de catre marketerii romani. Dorna, Volksbank, Vodafone, Mountain Dew sunt doar cateva dintre brandurile care le-au utilizat in campaniile lor de promovare. Iar acestora li s-a adaugat recent si Romtelecom.
Executiile neconventionale de tipul imaginilor 3D de mari dimensiuni incep sa fie din ce in ce mai indragite de catre marketerii romani. Dorna, Volksbank, Vodafone, Mountain Dew sunt doar cateva dintre brandurile care le-au utilizat in campaniile lor de promovare. Iar acestora li s-a adaugat recent si Romtelecom.
internet de la Romtelecom "HBO GO". Pe langa executiile TV, indoor, outdoor, in presa si online, campania are si o latura neconventionala. Este vorba despre un proiect special de la statia de metrou Unirii I, constand in doua floor stickere cu deformare anamorfica si branding pe 24 de coloane si 57 de balustrade.
Campania promoveaza serviciul de internet de la Romtelecom, singurul care ofera acces inclus la HBO GO oriunde si oricand.
"Televiziunea, accesibila oriunde, oricand, este 'starul' din oferta de servicii Romtelecom. Prin urmare, am construit campania de comunicare a ofertei speciale de sarbatori, dramatizand pasiunea pentru filme, care pot fi 'devorate' oriunde si oricand, pe calculator, tableta sau smartphone. Ne-am dorit, de asemenea, sa lansam si provocarea de a creste vizibilitatea si notorietatea Romtelecom ca furnizor de internet de mare viteza, la pachet cu continut online exclusiv si de cea mai buna calitate" a declarat Ruxandra Rau (Director Marketing Romtelecom Segment Rezidential).
Agentia GMP Advertising a creat campania de promovare a serviciului de 
Campania promoveaza serviciul de internet de la Romtelecom, singurul care ofera acces inclus la HBO GO oriunde si oricand.
"Televiziunea, accesibila oriunde, oricand, este 'starul' din oferta de servicii Romtelecom. Prin urmare, am construit campania de comunicare a ofertei speciale de sarbatori, dramatizand pasiunea pentru filme, care pot fi 'devorate' oriunde si oricand, pe calculator, tableta sau smartphone. Ne-am dorit, de asemenea, sa lansam si provocarea de a creste vizibilitatea si notorietatea Romtelecom ca furnizor de internet de mare viteza, la pachet cu continut online exclusiv si de cea mai buna calitate" a declarat Ruxandra Rau (Director Marketing Romtelecom Segment Rezidential).
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Alte articole similare pentru fiecare cuvant
Articole similare
Ultimele articole
Mai multe articole despre romtelecom
TOP articole
Ultimele comentarii
Ce trebuie sa stim despre competitorii nostri?
"Mulțumesc pentru informații!..."
de Mariana Ermurachi
3 tipuri de prieteni falsi pe care trebuie sa ii concediezi din viata ta
"ma voi pronunta dupoa studiu..."
de Nitu Maricica
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.