Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Romtelecom aduce picturi 3D la metroul bucurestean

Tags: romtelecom, picturi 3d, metrou, hbo go, stickere 3d

Executiile neconventionale de tipul imaginilor 3D de mari dimensiuni incep sa fie din ce in ce mai indragite de catre marketerii romani. Dorna, Volksbank, Vodafone, Mountain Dew sunt doar cateva dintre brandurile care le-au utilizat in campaniile lor de promovare. Iar acestora li s-a adaugat recent si Romtelecom.
Agentia GMP Advertising a creat campania de promovare a serviciului de internet de la Romtelecom "HBO GO". Pe langa executiile TV, indoor, outdoor, in presa si online, campania are si o latura neconventionala. Este vorba despre un proiect special de la statia de metrou Unirii I, constand in doua floor stickere cu deformare anamorfica si branding pe 24 de coloane si 57 de balustrade.

 

Campania promoveaza serviciul de internet de la Romtelecom, singurul care ofera acces inclus la HBO GO oriunde si oricand.
 
"Televiziunea, accesibila oriunde, oricand, este 'starul' din oferta de servicii Romtelecom. Prin urmare, am construit campania de comunicare a ofertei speciale de sarbatori, dramatizand pasiunea pentru filme, care pot fi 'devorate' oriunde si oricand, pe calculator, tableta sau smartphone. Ne-am dorit, de asemenea, sa lansam si provocarea de a creste vizibilitatea si notorietatea Romtelecom ca furnizor de internet de mare viteza, la pachet cu continut online exclusiv si de cea mai buna calitate" a declarat Ruxandra Rau (Director Marketing Romtelecom Segment Rezidential).
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0