Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

RTC s-a rebranduit

Tags: brandient, rtc, birotica, rebranding rtc, identitate vizuala

RTC, compania cu cel mai mare volum de vanzari pe piata solutiilor pentru birou din Romania, s-a regandit pe sine si se prezinta cu o imagine proaspata ca urmare a achizitiei companiei de catre fondul international de investitii Oresa Ventures.
Decizia de rebrandurire a venit din nevoia construirii unei noi identitati de brand si a unor programe interne de brand engagement care sa contribuie la atingerea noilor obiective organizationale, Brandient fiind agentia in seama careia a fost lasata crearea noii identitati RTC.  
 
Agentia a propus o "brand idea" construita in jurul principalului avantaj competitiv al RTC, esenta promisiunii reunind pe de o parte gama completa de produse si pe de alta parte relationarea simpla, usoara si prietenoasa, se arata in comunicatul de presa Brandient.
 
Noul slogan de brand "O zi buna la birou!" este menit sa exprime intr-o maniera prietenoasa esenta serviciilor companiei, avand si rolul de a imprima organizatiei un comportament orientat catre client, intr-o maniera clar asumata.
 
Abordarea vizuala este una minimalista, pusa insa in evidenta de o paleta de culori pastel.
 
"Scris cu litera mica, dar sigura, si incadrat intr-o forma extrem de simpla, logoul vorbeste despre modul in care serviciile RTC iti pot face ziua de lucru mai usoara, in timp ce complexitatea gamei si a serviciilor a fost lasata pe seama celor doua puncte din final care sugereaza o oferta diversificata si potential nelimitata", explica Ciprian Badalan (Senior Designer Brandient).

 
Noua identitate vizuala si noua retorica a companiei au fost sustinute si aplicate pe principalii vectori de comunicare, in timp ce experienta cu brandul a fost intarita prin cateva sesiuni de brand engagement cu management-ul.
 
RTC este liderul in birotica si papetarie din Romania, avand cea mai extinsa gama de produse si cel mai mare portofoliu de branduri.
 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0