Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Rusinica: Publicitate cu pantalonii uzi

Tags: harvey nichols, reduceri, pantaloni uzi, urina

Perioadele de reduceri sunt generatoare de vanzari substantiale, dar si de isterii nationale si internationale. Suvoaie de oameni napustesc in magazine, se lupta si se calca in picioare pentru a prinde ofertele limitate. Emotiile si dorintele lor coplesitoare au constituit insa punctul de plecare al unei campanii neobisnuite.
Harvey Nichols, un lant de magazine ce vinde haine de lux, isi tulbura fanii cu o serie de printuri naucitoare. Campania de vara a retailerului ilustreaza fotomodele care par sa fi urinat pe ele din cauza emotiilor provocate de reducerile de sezon din magazine.

Campania creata de DDB UK contine patru executii diferite cu modele ce pozeaza in vestimentatii din colectia primavara-vara de anul acesta, toate avand o pata rusinoasa in zona inghinala. Textul spune sugubat: „Reduceri Harvey Nichols. Incearca sa-ti stapanesti emotiile”.



„In perioadele de reduceri anterioare, am experimentat cam tot ce se putea experimenta, de la clienti care efectiv au campat in fata magazinului pentru a fi primii care beneficiaza de oferte pana la batalii aprige intre vanatorii de promotii chiar in incinta magazinului. Ca o reactie amuzanta fata de comportamentul deseori irational din perioada reducerilor, am creat aceasta campanie menita sa ilustreze spiritul acesta aproape fanatic”, explica directorul de marketing al companiei.

Perioada promotionala incepe de astazi si include branduri cu greutate ce beneficiaza de reduceri de pret cu pana la 70%.

„Aproape ca am facut pe mine cand am vazut preturile. Iar asta spune totul”, adauga directorul de creatie a DDB UK.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0