Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

S-a inchis Banca de apa a Coca-Cola

Tags: banca de apa, coca cola, proiect coca cola, donare apa, re concept

720 de litri de apa, aceasta este cantitatea pe care Coca Cola Romania a donat-o ca urmare a finalizarii ineditului sau proiect numit Banca de apa. Este vorba despre unica actiune non-profit care permitea efectuarea de operatiuni bancare clasice prin utilizarea unei resurse vitale, nu a uneia financiare.
Gandit ca o aplicatie de Facebook, proiectul a fost lansat pe 22 martie, de Ziua Mondiala a Apei si a permis utilizatorilor de internet ca, in baza ID-ului unic de pe Facebook, sa depuna la banca un pahar cu apa de 250 ml.

Aplicatia functiona asemeni unei institutii bancare reale, unde erau incurajate depunerile, erau realizate depozite la termen in vederea acumularii, se oferea creditare gratuita si se punea la dispozitie cel mai transparent sold curent, contorizand cu exactitate cata apa s-a strans si aratand publicului cine a beneficiat de ea.

Dupa 3 luni de campanie online, 1.439 de utilizatori au contribuit la colectarea a 359,75 litri de apa, cantitate dublata si donata in mod real de Coca-Cola Romania locuitorilor satului Lupsanu, una dintre zonele cele mai afectate de fenomenul desertificarii din tara noastra.

„Actiunea vine la sfarsitul unei campanii de trei luni derulata in mediul online, care a REactivat utilizatorii responsabili intr-un efort comun de REgandire a felului in care se utilizeaza resursele de apa potabila si de REconfirmare a solidaritatii fata de oameni”, se arata intr-un comunicat al companiei.

Banca de Apa s-a inchis pe 17 iunie, de Ziua Mondiala pentru Combaterea Desertificarii. Proiectul poarta marca RE Concept, platforma de responsabilitate sociala a Coca-Cola HBC Romania, dedicata ideii ca RE este inceputul tuturor actiunilor care schimba in bine lumea.


Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0