Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

S-a lansat Anuarul de Indoor Advertising din Romania

Tags: anuarul de indoor advertising, aria, asociatia romana de indoor advertising, indoor advertising

Asociatia Romana de Indoor Advertising (ARIA) a lansat prima editie a Anuarului de Indoor Advertising ce contine prezentarea tuturor retelelor importante de publicitate indoor din Romania, grupate in cadrul ARIA.
In momentul de fata, in Romania sunt active toate tipurile de comunicare out-of-home active in majoritatea tarilor dezvoltate, ceea ce arata cat de mult s-au diverisificat si la noi mediile de comunicare indoor. Acestea includ ecrane LCD, puncte de distributie materiale informative, click-frame, bannere indoor, roll-up, branding scari rulante, backlit, usi lift, sales point, roll-up, floor sticker, reclama in oglinda, afise in toalete, door hangers, column design s.a.

Retelele de indoor advertising prezentate in cadrul anuarului sunt: Brand Management, Elevate, Indoor Media, Reteaua Info-Sanatate, Invent Media, Oops Media, Salon Style Media, Spectacular, Sugar Media.

“Anuarul este un document de lucru important pentru planificarea unei campanii de marketing si isi are locul pe masa fiecarui planner din agentiile de media, precum si pe biroul oricarui director de marketing. De ce? Pentru ca Brand awareness-ul produselor promovate prin campanii de indoor advertising place-based este cu 30-40% mai mare decat al campaniilor pe Tv, Radio sau Outdoor. Confirmarea acestei eficiente este data de un studiu Arbitron&Edison, realizat in 2010, care concluzioneaza ca publicitatea indoor in salile de asteptare este mediul de comunicare cu cea mai mare retentie a mesajelor (Ad Recall): 60%, fata de TV (20%), Outdoor (20%) si Radio (9%)”, spune Lector univ. dr. Ovidiu Brazdau (Presedinte ARIA).

Extra info

Asociatia Romana de Indoor Advertising (ARIA) grupeaza cele mai importante noua companii din Romania care detin si gestioneaza spatii de comunicare de tip indoor advertising. ARIA are drept scop principal sustinerea, dezvoltarea si promovarea Indoor Advertising-ului in Romania, precum si reprezentarea intereselor membrilor in fata institutiilor guvernamentale, organizatii şi companiilor, precum si a publicului larg.

Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0