Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Sa radem de reclame: Incepe Grand Spoof, singura competitie de parodiat clipuri publicitare din Romania

Tags: grand spoof, iqads, parodii reclame, competitie parodiere reclame

Ca in orice domeniu in care creativitatea este stapana, in publicitate exista lucrari bune si mai putin bune, reclame pe care le-ai putea urmari la nesfasarsit fara sa te saturi, iar altele pe care regreti ca le-ai vazut vreodata. Indiferent de situatie insa ele sunt numai pentru a fi subiect de parodie.
Si cum romanii sunt amatori de haz si bascalie, de vreo cativa ani are loc si pe la noi o competitie dedicata parodierii reclamelor. Recunoscut sub numele de Grand Spoof, evenimentul este organizat anual de IQads, fiind singurul de acest gen din Romania.

„Acest exercitiu de creativitate este adresat pasionatilor de publicitate, care sunt invitati sa reinterpreteze ironic reclamele pe care le apreciaza sau, dimpotriva, pe care le urasc si sa le inscrie pana la data de 15 iulie 2012, ora 23.59, pe platforma The Creator”, se arata intr-un comunicat al IQads.



Jurizarea va avea loc in perioada 18 iulie - 8 august 2012, lucrarile urmand a fi evaluate atat de personalitati din domeniul publicitatii, cat si de publicul larg, care poate vota lucrarile favorite pe pagina competitiei.

Cele mai bune 2 parodii inscrise vor fi premiate cu 4.000 de lei (premiu oferit de juriul profesionist) si cu 3.000 de lei (premiu oferit in urma votului online).

Pe langa cele 2 premii, realizatorii primelor 10 scurtmetraje, conform votului profesionistilor si al publicului larg, isi vor putea vedea creatiile proiectate pe data de 16 august la ADfel.

Editia din 2012 este oferita de Ciuc Premium care si-a adaptat in consecinta sloganul. Asa se face ca „Doar gustul conteaza” s-a transformat in "Doar ideea conteaza."

Si pentru a va face o idee despre ce inseamna un spoof, iata cateva dintre lucrarile premiate in anii precedenti:

With one car



Nu se poate



Viclenium Bank



Risti si castigi


 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0