Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Sacoul cel Bun, o campanie sociala sustinuta de Liberty Center

Tags: sacoul cel bun, campanie, liberty center, persoane fara adapost, casa ioana

Cand poti sa ajuti, e bine sa o faci. Recompensa vine, in cazul brandurilor, nu de la Dumnezeu, ci direct de la consumatori, iar asta ii da o importanta aparte. Poate nu tocmai acesta a fost motivul pentru care Liberty Center a demarat o campanie sociala, insa cu siguranta, in urma ei, complexul comercial se va alege cu cateva puncte in plus la capitolul imagine.
Intitulata „Sacoul cel Bun”, campania a fost demarata de catre Liberty Center in parteneriat cu Asociatia Casa Ioana cu scopul de a ajuta persoanele fara adapost sa-si gaseasca un loc de munca.

Campania trage un semnal de alarma cu privire la nevoia persoanelor din adaposturile temporare de a primi suport pentru gasirea unui loc de munca. In acest sens, oamenii sunt incurajati sa doneze haine bune, ingrijite, pe care le-ar purta chiar ei la un interviu si sa constientizeze ca donatiile lor pot ajuta persoanele in dificultate sa capete incredere in fortele proprii si sa se implice in activitatile sociale si economice care le permit sa duca o viata normala.

Campania “Sacoul cel Bun” beneficiaza de atentia si sustinerea a doua vedete autohtone, respectiv actrita Carmen Tanase (vedeta PRO TV) si Cornel Ilie (solistul trupei Vunk), care au devenit promoterii campaniei.

“Cele mai recente date estimeaza ca in Bucuresti exista aproximativ 5.000 de persoane care se confrunta cu problema lipsei adapostului, una dintre cele mai extreme forme de manifestare a saraciei si excluziunii sociale. Pierderea locului de munca si dificultatile financiare reprezinta cauzele cel mai des asociate problemei lipsei unui adapost permanent. De aceea, solutiile impun mai mult decat distributia de resurse materiale si urmaresc serviciile de sprijin pentru reintegrarea socio-profesionala”, se arata intr-un comunicat de presa.

Campania se desfasoara in perioada 18 aprilie – 31 mai, iar cei care doresc sa contribuie la aceasta cauza pot face donatii in locurile special amenajate din centrul comercial Liberty Center.


Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0