Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Salvati printul!

Tags: save the print, campanie print, adprint, energiea

Suna putin disperat? Asa si este. Si chiar pe buna dreptate, pentru ca, intr-o lume ce migreaza tot mai mult catre online, printul devine o specie pe cale de disparitie. Iar pentru a impiedica acest lucru, AdPrint si Energiea si-au unit fortele intr-o campanie de revitalizare a printului.
„Dat fiind contextul actual nefavorabil atat pentru printul din zona media, cat si pentru cel din advertising, AdPrint a inceput lupta pentru a-l tine in viata”, se arata pe site-ul AdPrint.

Pentru a realiza acest deziderat, organizatia lanseaza o provocare tuturor agentiilor de comunicare si publicitate, freelancer-ilor si creativilor din intreaga lumea sa puna umarul la  sustinerea industriei print si sa incurajeze publicitatea print prin crearea unei reclame care sa o promoveze.

„Incurajam creativii din intreaga lume sa conceapa un mesaj suficient de puternic pentru a zdruncina preconceptiile existente si a construi o sustinere solida pentru acest gen de publicitate”, adauga initiatorii proiectului.
Campania se va desfasura in perioada 13 iunie-31 iulie, cei carora le este drag mirosul de hartie si tipar fiimd invitati sa raspunda provocarii lansate de AdPrint si Energiea .

Executiile vor fi jurizate de Michael Weinzettl (Publisher si Redactor Sef Lürzer's Archive), iar cele mai bune cinci lucrari vor aparea in publicatii din toata lumea.

Organizatorii mizeaza pe suportul publisherilor si al partenerilor media ai festivalului AdPrint (singurul din Europa ce premiaza doar reclame print), care sunt asteptati sa se alature cauzei comune si sa ofere spatii pentru printarea mesajelor generate de campanie.

„Energiea isi propune sustinerea neconditionata a print-ului, traditional sau modern, ca parte constituenta a istoriei fostului stabiliment de arte grafice, ca fundatie a conceptului actual, ca mediu esential pentru informarea si experimentul urban contemporane. Scopul declarat Energiea este de a provoca exploatarea creativa tipografica, in toate formele sale”, spune  Andreea Moogu (Event Manager Energiea).
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0