Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Samsung vs Apple: Atac publicitar devenit viral

Tags: samsung, galaxy s 3, reclama, apple, iphone 5, atac

In vreme ce Apple isi ataca constant concurenta in instanta, Samsung ii raspunde la televizor, prin intermediul unor reclamele acide. Ultima dintre ele, lansata cu cateva zile inaintea prezentarii noului iPhone 5, se bucura insa de o popularitate neobisnuita.
Noua reclama pentru Samsung Galaxy S III – ce isi ridiculizeaza acid concurenta – este viralul cu cea mai mare crestere din categoria videoclipurilor tech, cu peste 120.000 de share-uri in social media in 24 de ore, potrivit Unruly Media.

De fapt, spoturile Samsung ocupa intregul podium in Tech Viral Video Chart, cu un total de 138.074 vizualizari in ultimele 24 ore pentru Galaxy S III, Galaxy Note II si Galaxy Note 10.1.  

Intre timp, spotul Apple pentru promovarea proaspat-lansatului iPhone 5 este abia pe locul 6, cu doar 553 de share-uri in ultimele 24 de ore.

Reclama ce promoveaza ultimul model de smartphone al Samsung are ca slogan „The next big thing is already here” (Urmatorul model grozav este deja aici, n.r.) si infatiseaza cozile nesfarsite din fata magazinelor Apple la lansarea iPhone 5. Spotul realizeza o comparatie intre caracteristicile si designul celor doua produse concurente subliniind ironic punctele slabe ale iPhone.

Clipul publicitar a adunat peste 5 milioane de vizualizari, 46.000 like-uri si 11.000 de comentarii de la postarea sa pe YouTube, pe 12 septembrie. 
Autor: Lacramioara Vidru



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0