Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Sarbatoare neagra a la Guinness

Tags: guinness, sarbatoare, bere neagra, arthur's day

Poate fi negrul o culoare festiva, ba chiar una de marketing? Da, mai ales atunci cand aceasta este menita sa reprezinte unul dintre cele mai celebre branduri alcoolice: Guinness, o bere prin excelenta neagra.
In cinstea fondatorului sau, Arthur Guinness, compania pregateste o sarbatoare neagra, total neagra. Fanii brandului iralndez sunt indemnati sa se alature miscarii „Pain the town black” menita sa transforme totul in negru, de la masini la case si oameni.
 
Cu ajutorul agentiei Saatchi&Saatchi, Guinness a lansat inclusiv o reclama cu o mica localitate care se pregateste intens de marea sarbatoare de pe 27 septembrie, intitulata sugestiv Arthur’s Day.
 
Reclama a inceput deja sa fie difuzata in Irlanda, locul de nastere al brandului, urmand ca in urmatoarele trei saptamani sa fie prezenta pe ecranele televizoarelor din 55 de tari ale lumii
 
„Noul spot Guinness pune in valoare esenta sarbatorii Arthur’s Day incurajand oamenii din intreaga lume sa fie parte a unui eveniment anual dedicat celui care se afla in spatele acestui brand iconic, Arthur Guinness”, spun reprezentantii companiei.
 
Traditia sarbatorii dateaza din 2009, atunci cand compania a lansat o campanie internationala care sa marcheze cei 250 de ani de existenta a brandului.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0