Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Secretele unei reclame reusite

Tags: reclame inventive, reclame creative, campanie publicitara, mesaj puternic, consumatori, publicitate

O campanie publicitara reusita nu este usor de realizat. Pentru a transmite un mesaj puternic consumatorului si a il determina sa cumpere produsul sau serviciul respectiv, o reclama trebuie sa indeplineasca mai multe criterii.
1. Sa trezeasca interesul imediat
O reclama de succes va capta imediat atentia oamenilor. Atunci cand trec pe langa o astfel de reclama si arunca o privire, oamenii ar trebui sa se intoarca pentru a o privi din nou, nu sa mearga mai departe.
 

 

2. Sa fie creativa si ingenioasa
O reclama reusita va fi intotdeauna creativa si ingenioasa. Oamenii sunt atrasi de imagini si concepte inedite, iesite din comun. Nu vor intoarce niciodata capul dupa o reclama banala. O reclama inteligenta reprezinta in mod pozitiv compania.
 

 

3. Sa aiba un mesaj puternic
Daca vrei ca oamenii sa te asculte, trebuie sa le transmiti un mesaj puternic.
 

 

4. Sa aiba un mesaj clar si usor de inteles
Oamenii trebuie sa inteleaga imediat mesajul reclamei, fara a fi nevoie sa stea prea mult pe ganduri.
 

 

5. Sa fie memorabila si sa iasa in evidenta
 Originalitatea si caracterul memorabil sunt trasaturi ce nu ar trebui sa lipseasca unei reclame. Aceasta trebuie sa vina cu ceva nou, sa iasa in evidenta.
 

 

6. Sa aiba umor
Reclamele cu caracter umoristic sau ironic au mai mult succes la public.
 
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0