Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Sfaturi pentru o carte de vizita fara greseli

Tags: logo, carte de vizta, marime font, companie, carti de vizita

Te poti promova destul de usor si prin intermediul unei carti de vizita, dar cel mai mult, de acest dreptunghi de carton se leaga prima impresie pe care o faci unui potential partener de afaceri sau client. Mai mult decat o cravata asezata stramb sau innodata gresit, cartea de vizita te poate ajuta sau poate sfarsi in primul cos de gunoi.


 

Pentru a profita de oportunitatile pe care ti le poate aduce o carte de vizita bine realizata, va trebui sa fii atent la mai multe puncte care tin de aspectul general (includem aici logo-ul, fontul folosit, informatiile furnizate).

1. Modelul.

Inainte de a alege un model sofisticat, va trebui sa te asiguri ca exista un centru specializat care sa iti poate indeplini dorinta executand modelul cartii de vizita la standarde profesionale. Multe companii ofera modele proprii, insa programe precum Microsoft Word, Adobe Illustrator sau Corel Draw ofera o gama destul de variata a unor modele de carti de vizita.

2. Marimea cartii de vizita si organizarea textului.

Cartile de vizita au, in general, un format standard de care cei mai multi oameni de afaceri tin cont. Cand alegi marimea cartii de vizita si modul in care vor fi afisate informatiile, ia in calcul cine iti sunt clientii si care este personalitatea afacerii tale. In general, cei care lucreaza in domenii creative au mult mai multa libertate in ce priveste aspectul final al cartilor de vizita.

3. Logo-ul.

Logo-ul unei companii este un element esential care tine de brand, dar care se va regasi intotdeauna si pe cartea de vizita. Indiferent de componentele logo-ului, acesta trebuie sa fie vizibil si sa iasa in evidenta. De preferat este ca acesta sa reprezinte singura imagine de pe cartea de vizita.

4. Marimea fontului.

Deoarece cartile de vizita au dimensiuni reduse, este important ca informatiile pe care le afisam sa fie cele esentiale si care furnizeaza persoanei care primeste cartea toate datele necesare pentru a ne contacta ulterior sau pentru a ne regasi afacerea in online, de exemplu. Astfel, daca numele companiei se poate incadra intre 12 si 15 ca font, se recomanda ca datele de contact sa fie intr 7 si 8.


Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0