Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Sparge barierele care stau in calea unui brand mai puternic

Tags: clienti, marketing, brand, profusion, competitori, nisa, conditii de piata, analiza

Atunci cand esti managerul unui brand, trebuie sa identifici din timp barierele care ti-ar putea limita dezvoltarea brandului. Aceste limite mai sunt denumite conditii de piata si pot opri dezvoltarea unui produs sau a unui serviciu sau il pot tine departe de succesul vizat.
Astfel de limite pot avea legatura cu:

- bugetul
- competitorii
- sincronizarea
- locatia
- lipsa cererii.


O analiza temeinica poate sa indeparteze aceste bariere si sa ajute, in paralel, la dezvoltarea brandului. Atunci cand facem aceasta analiza, vom afla si raspunsurile la urmatoarele intrebari:

- Exista o nisa pentru produsul tau? Ce nevoie incearca sa implineasca?
- Care sunt lucrurile de care ar trebui sa tii cont cand stabilesti pretul?
- Cine sunt potentialii clienti si unde ii gasesti?
- Care sunt cei mai mari competitori? Ce poti sa faci mai bine decat ei?
- Cum te vei promova? Unde iti vei gasi publicul-tinta? Ce fel de canale media vei folosi?

Acum ca ai raspuns la aceste intrebari, de unde incepi analiza de piata? Acest inceput este mai usor decat ai crede, insa iti va lua ceva timp. Va trebui sa ii dedici cateva ore bune pentru a te asigura ca aceasta cercetare de piata va fi utila si eficienta.

Poti folosi Google keyword ca sa vezi cat de cautate sunt produsele tale si daca oamenii sunt suficient de interesati de ele si cat de des folosesc Internetul pentru a gasi astfel de produse.

Profusion te ajuta sa iti gasesti mai usor competitorii si chiar sa afli cand fac acestia modificari pe site pentru a reusi sa le depasesti strategiile sau pentru a sti cand e cazul sa recuperezi teren.

Pana la urma, totul se rezuma la a fi informat in permanenta si a reusi sa tii pasul cu tot ceea ce se intampla, mai ales in conditiile in care totul se schimba cu o viteza mult mai mare, iar marketingul de azi poate deveni oricand marketingul de ieri care in prezent trebuie adaptat si reinnoit pentru a mai aduce rezultate.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016