Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Starbucks continua sa experimenteze cu alcool in Statele Unite

Tags: starbucks, alcool, statele unite, vin

Acum cateva saptamani, Starbucks, cu cele 10.700 de restaurante ale sale in SUA, a anuntat ca va servi si vin si bere in cateva locuri din Atlanta si Southern California, si asta chiar inainte de sfarsitul anului. Acestea li se alatura celor din Chicago, Seattle si Portland, care fac deja acest lucru, relateaza drinkingdiaries.com.
Se pare ca aceasta mutare, care scimba misiunea companiei de a oferi numai produse pe baza de cafea, vine ca umare a feedback-ului din partea clientilor care doresc si alte posibilitati de relaxare la Starbucks. “Cand clientii nostri merg acasa de la serviciu, cauta un loc cald si primitor unde sa se destinda si sa socializeze cu cei la care tin”, se spune in comunicatul companiei.



Dupa ce s-a luat decizia de a vinde si alcool, a fost realizat un sondaj telefonic in care au fost implicati 1.113 respondenti care au fost intrebati urmatoarele: Starbucks a inceput sa vanda bere si alcool. Credeti ca este adecvat un astfel de gest?
 
Respondentii au avut pareri impartite: 39 % au zis DA, 39 % au zis NU, restul fiind indecisi. Deloc suprinzator, barbatii au inclinat spre a fi de acord cu decizia Starbucks de a vinde bere si vin (49%-34%), in timp ce femeile s-au opus (45%-30%).
Unii spun ca atmosfera cafenelelor se va schimba din cauza aburii alcoolului. Altii, dimpotriva, cred ca o cafea e binevenita dupa betie. In orice caz, toti spun ca nu vom mai avea de-a face cu cafenele, ci cu pub-uri. 
 
Nu totul ar fi pierdut, din moment ce Starbucks arata ca se modernizezza, indreptandu-se spre un model mai chic, mai european: cappuccino dimineata, vin seara.
 
Alte voci se tem ca vor fi influentati adolescentii, caci acestia iubesc conceptul Starbucks si vor adera si la ideea noua, tentatia alcoolui fiind prea mare pentru a fi evitata. 
Doritorii vor putea comanda vin (la pretul de 7 – 15 dolari pe pahar sau 50 de dolari pe sticla). Vinul si berea vor fi servite abia dupa ora 4 PM.
 

Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0