Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Strategii organizatorice pentru un eveniment de succes

Tags: management si marketing, organizare eveniment, social media, catering

Un eveniment nu trebuie sa respecte regulile simple care ii pot garanta in final aspectul unei conferinte sau a unei reuniuni la care, de fapt, nimeni nu vrea sa participe.

Indiferent de domeniu, a tine cont de specificul campului respectiv si de cei mai importanti oameni din acea arie este esential. Nu te poti face remarcat daca la evenimentul organizat nu vin oamenii care te pot ajuta sa atragi atentia prin simpla lor prezenta.

Persoanele respective devin astfel elemente-cheie care iti pot aduce publicitatea potrivita, dar si atentie din partea publicului pe care ti-l doresti.

Daca iti doresti sa deschizi un magazin, o coloana de baloane in fata usii si un anunt care anunta deschiderea cu cateva zile inainte nu reprezinta cea mai buna idee de promovare si de organizare a unui astfel de eveniment.

Profita de social media si de cei care sunt interesati de magazinul tau. Invita-i oficial pe cei pe care ti i-ai dori drept clienti. Nu uita de presa sau de persoanele avizate din domeniu. Precizeaza daca este un eveniment pe baza de invitatie sau deschis publicului, daca exista un dresscode si asa mai departe.

Apeleaza la o firma de catering care iti poate oferi dulciuri personalizate sau mancare in ton cu evenimentul tau. De exemplu, sa presupunem ca organizezi deschiderea unei florarii foarte mari sau a unui magazin cu produse bio. Cele mai multe feluri de mancare pot fi verzi, poti servi bauturi pregatite din fructe verzi, poti avea artisti invitati care sa creeze pe loc anumite obiecte personalizate sau in ton cu ideea evenimentului.

Idei sunt infinit de multe. Inspira-te cu incredere de pe blogurile si site-urile de profil si adauga o nota personala pentru a da dovada de originalitate in ceea ce faci.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0