Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Super-cumparatorii. Cine sunt si unde ii gasim?

Tags: cumparatori, gadget, canale media, cumparare, achizitie, tablete

Sa ne gandim la ei ca la niste oameni la care mesajul nostru ajunge cel mai repede. Nu pentru ca au puteri supranaturale si receptioneaza mesajele de marketing intr-un mod nemaivazut, ci pentru ca modul lor de a trai ii transforma in clientii potentiali ideali.
Acestia fac parte din categoria celor conectati la tot ce e nou in domeniu in ce priveste mijloacele moderne de comunicare si primesc informatii dinspre mai multe canale media. In plus, acestia stiu sa jongleze cu toate aceste gadget-uri si canale informatice pentru a obtine informatii suplimentare legate de produs si pentru a identifica cea mai buna oferta.

In Statele Unite, aceasta categorie reprezinta 17% dintre cumparatorii adulti si au tendinta de a se adapta imediat la noile aparitii in domeniul gadget-urilor. 63% dintre acestia sunt barbati.

Cumparatorii conectati, insa traditionalisti constituie 25% dintre cumparatorii adulti, iar 53% sunt femei.

Cumparatorii traditionalisti reprezinta majoritatea cumparatorilor adulti, in proportie de 59%, dintre care 56% femei.

Chiar daca aceasta categorie de super-cumparatori cumpara cel mai mult prin intermediul smartphone-urilor, al tabletelor sau al televizoarelor conectate la Internet, se mentine o rata destul de mare de folosire a mijloacelor tradionale de achizitie.

Experienta de cumparare atinge astfel niste dimensiuni complete, cel mai probabil ca urmare a faptului ca incepem sa ne obisnuim sa folosim in mod eficient o cantitate masiva de informatii.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0