Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Tazovsky Vodka isi face intrarea pe piata romaneasca cu o doza de umor marca Ogilvy

Tags: tazovsky vodka, brand vodka, reclama tazovsky vodka, ogilvy romania

Doi ani de zile i-a luat echiperi de creatie Ogilvy Romania pentru a dezvolta numele, designul, ambalajul si pozitionarea noului brand Tazovsky Vodka, brand ce tocmai s-a lansat pe piata din Romania.
"Distilarea inteligenta a ideilor creative si a strategiei a fost un proces complex, in care am testat, rastestat, gandit si razgandit pana am ajuns la o reteta de comunicare perfecta pentru un nou brand”, explica Cristi Simion (Group Creative Director, Ogilvy&Mather Romania).

Pentru a transmite ca produsul este distilat de sapte ori, brandul se asociaza cu sloganul "distilare inteligenta" si se adreseaza consumatorilor vorbind relaxat si cu umor despre distilarea personala a fiecaruia.

Asa se justifica aerul de „piti” al personajului feminin din clipul de promovare, personaj care intruchipeaza un stereotip voit exagerat, menit sa scoata in evidenta diferenta dintre publicul brandului de vodka si genul de personaje superficiale.

"Tatal meu are o vorba pe care mi-a spus-o de cand eram mic si mi-o spune si in ziua de azi: 'gandeste inainte sa deschizi gura!'. Cam asta ar o interpretare minimalista a conceptului 'intelligently distilled'. Este, daca vrei, un indemn, o incurajare de a gandi lucrurile in profunzime, de a trece de suprafata, de invelis sau de forma. Pana la urma, majoritatea barbatilor ar fi fost atrasi de formele stereotipului feminin din spot, dar modul in care alegi sa procesezi informatia determina modul in care se va sfarsi povestea", adauga Cristi Simion.

Campania include un spot TV si un print, insa in viitor vor exista si actiuni de promovare neconventionale atat in mediul online, cat si offline.

Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0