Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Tiriac Holdings si Naturlich, doua proiecte romanesti de rebranding castigatoare la Transform Awards 2012

Tags: rebranding, transform awards, brandtailors, rebranding tiriac holding, naturlich

Editia de anul acesta a Transform Awards, singura competitie europeana care rasplateste creativitatea in rebranding si transformarea de brand, i-a adus agentiei BrandTailors doua premii importante pentru doua proiecte importante.
Rebrandingul realizat pentru Tiriac Holdigs si Naturlich (Larix) au fost cele care au atras atentia juriului competitiei care au rasplatit munca si ingeniozitatea publicitarilor romani cu doua premii Gold si un premiu Bronze.

Doua dintre distinctii i-au revenit proiectului de rebranding dezvoltat de BrandTailors pentru Tiriac Holdings, care a obtinut Gold la categoria Best rebrand by region: Eastern Europe si Bronze la categoria Best Brand Consolidation.

"Pentru faptul ca simbolul acestui brand este un blazon ce sintetizeaza valorile care stau la baza unui persona brand, proiectul de rebranding Tiriac Holdings este unul fara precedent atat pe piata romaneasca, cat si pe cea est-europeana", a declarat Beatrice Danis (Managing Partner, BrandTailors) pentru IQads.


 
De asemenea, proiectul pentru Naturlich (Larix) a fost premiat cu Gold la categoria Best creative strategy.

"Proiectul Naturlich este unic prin faptul ca, pentru prima data, unei companii de consultanta de brand din Romania ii este incredintata transformarea totala a unui brand de retail, inclusiv schimbarea numelui acestuia", adauga Beatrice Danis.

Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0