Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

TNT aduce din nou drama in strada

Tags: drama, tnt, reclama tnt, olanda, davil guillaume, farsa

N-a trecut nici macar un an de cand postul de televiziune TNT aducea, la propriu, drama in strada. Se intampla in Belgia, in primavara anului trecut, trecatorii suficient de curiosi si curajosi avand ocazia sa guste live din actiunea productiilor televizate.
Rasplatita cu peste 42 milioane de vizualizari pe YouTube si cu celebritatea internationala pentru realizarea filmuletul “A dramatic surprise on a quiet square”, agentia  Duval Guillaume a pus la cale o noua farsa publicitara pentru TNT. De data asta insa actiunea s-a mutat in Olanda.

Creativii agentiei au pastrat conceptul initial, butonul din piata si mesajul ispititor „Push to add drama”, dar au schimbat scenariul, creand un film cu mult fum, gardieni care se bat cu puscariasi si domni ce umbla goi prin tot peisajul.  

"Strategia a fost sa dezvoltam ceva care sa atraga atentia asupra clipului initial, dar care sa ilustreze noi situatii inspirate de continutul canalului TNT", explica cei de la Duval Guillaume.

Proaspat lansat, clipul e momentan pe locul al doilea in clasamentul "hottest right now" al site-ului Trendolizer.com, dar are toate sansele sa ajunga din nou viral dat fiind faptul ca primul episod din aceeasi serie a beneficiat de peste 20 milione de vizualizari in primele zile de la lansare.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0