Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Top 10 reguli pentru succesul afacerilor mici

Tags: afacere mica, afaceri mici, reguli, succes, clienti, target, echipa

O afacere mica nu este definita de niste paradigme clare si, in niciun caz, fixe. Aceasta poate creste sau, dimpotriva, poate involua in functie de eforturile pe care le depunem, de deciziile pe care le luam sau de greselile pe care le facem.
Indiferent de obiectivul de activitate, exista cateva reguli pe care le putem aplica in orice context si care ne pot asigura un drum productiv atata vreme cat nu uitam ca va trebui sa muncim mult si ca succesul nu vine peste noapte.

1. Targetul.

Afacerea noastra nu se adreseaza tuturor asa ca va trebui sa ne identificam publicul-tinta si sa ne directionam actiunile catre acesta.

2. Fii diferit.

Daca ce vrei sa faci e facut deja de competitorii tai, fa altceva. Iesi in evidenta intr-o piata saturata unde cele mai multe reclame si produse arata la fel.

3. Fa-ti o echipa.

Nu angaja oameni doar ca sa ocupe o functie. Angajeaza un om pentru echipa alaturi de care iti vei construi afacerea.

4. Fii rapid.

Timpul este cel mai pretios bun de larg consum. Cand trebuie sa termini ceva vineri, fii gata inca de joi. Raspunde apelurilor telefonice si e-mailurilor acum.

5. Spune multumesc.

Multumeste ori de cate ori poti. Spune-le clientilor si angajatilor cat de mult ii apreciezi. Le poti trimite chiar felicitari scrise prin care sa iti arati recunostinta.

6. Fii constant.

Afacerea ta trebuie sa aiba un aspect consistent si sa functioneze ca atare. Un client trebuie sa aiba parte de aceeasi experienta a brandului indiferent de angajatul din companie cu care ia contact.

7. Zambeste.

Nu te mai gandi la motivele care ii determina pe oameni sa cumpere de la tine. Acestia nu cumpara in functie de pret, de calitate sau de garantia oferita, ci pentru ca te plac.

8. Fii un optimist fanatic.

Paharul trebuie sa fie intotdeauna plin. Atitudinea pe care o ai va castiga intotdeauna si ii va influenta pe cei din jur.

9. Vinde cu grija.

E un fel de "festina lente" al vanzarilor. Ai grija la ce oferi. Rezolva problemele. Raspunde cerintelor. Fa ce e cel mai bine pentru client.

10. Iesi din zona de confort.

Nu merge niciodata pe ideea ca pe drumul asta ai mai mers si inainte si deci e sigur si bun si acum. Si  nu crede niciodata ca un lucru, doar pentru ca e nou, nu va functiona si in cazul afacerii tale. Experimenteaza, invata, creste.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0