Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Top 5 greseli facute in marketing. Afla care sunt ca sa le poti evita!

Tags: greseli marketing, propunerea unica de vanzare, clienti, cumparatori

O campanie de marketing bine intocmita te poate aduce in vizorul celor mai buni clienti de pe piata, dar ii poate face si pe multi altii sa vorbeasca despre compania ta, despre produsele sau despre serviciile afacerii tale. Pe cat de mari sunt beneficiile unei astfel de campanii, pe atat de mari sunt riscurile.



Iata doar cateva dintre cele mai mari greseli intalnite in astfel de situatii:

1. Lipsa testelor si a documentarii

Cercetarea de piata este cea care ar trebui facuta penru a estima rezultatele fiecarui efort de marketing. Asta face sa eliminam intrebarile si sa nu mai mergem pe ghicite cand vine vorba de ce vrea clientul sau potentialul cumparator.

2. Atentie nefocalizata si pozitionare gresita pe piata

Daca ne concentram pe dezvoltarea companiei in loc sa ne focalizam atentia catre nevoile existente pe piata, vom avea parte de depunerea unor eforturi in directia gresita.

3. Strategie de marketing fara propunerea unica de vanzare

Acest aspect este unic si este singura "declaratie" care ne va evidentia intr-o mare de competitori. Ar trebui folosit in fiecare element care tine de marketing si ar trebui privit ca filozofia in jurul careia se roteste intreaga afacere.

4. Pierderea clientilor fideli

Cand investim in marketing, 80% din afacere exista datorita clientilor pe care ii avem deja, iar 20% din cumparatorii noi. Cand nu reusim sa ii facem pe clientii mai vechi sa cumpere din nou de la noi, ne confruntam cu o problema si va trebui sa o rezolvam.

5. Nevoile neidentificate ale clientilor

Trebuie sa stim exact ce isi doreste potentialul client si caror nevoi putem sa raspundem. Daca vom fi cu un pas inaintea acestui aspect, vom reusi sa ii suprindem mereu si sa construim un sector fidel de cumparatori.

Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0