Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Top 50 cele mai puternice branduri romanesti

Tags: top 50, branduri romanesti, cele mai puternice branduri, revista biz, borsec

Cand vine vorba despre brandurile romanesti, exista unul care si-a construit renumele si forta fara prea multa publicitate. Este vorba despre Borsec, care, pentru al patrulea an consecutiv, este cap de lista in Topul celor mai puternice 50 de branduri romanesti.
In clasamentul realizat de catre Unlock Market Research pentru revista Biz, cel dintai brand de apa minerala din Romania este urmat de Gerovital, Dorna, Poiana, La Dorna, Plafar, Cris-Tim, Kandia, Napolact si Fares.

De remarcat ca in topul de anul acesta au intrat patru noi marci romanesti: Caroli, Adria, Silva si Dedeman, noteaza revista Biz. La capitolul cresteri spectaculoase in 2012 se inscriu branduri precum Fares, Dero, Elmiplant, Pate Bucegi si Arctic. O ascensiune deosebita este inregistrata de categoria alimente, respectiv sub-categoria mezeluri, Cris-Tim fiind unul din brandurile ce se regaseste in primele 10 marci romanesti in 2012.

Anul trecut topul celor mai puternice marci romanesti indica cresteri ale produselor alimentare si ale celor de igiena personala si scaderi pentru categoriile de servicii, bunuri de folosinta indelungata si bauturi alcoolice. Tendinta se inscrie insa contextul crizei actuale si indica faptul ca oamenii au devenit mai pragmatici, mai centrati pe satisfacerea unor nevoi elementare.

Studiul Unlock Market Research a avut ca scop masurarea "puterii" marcilor romanesti pentru al treilea an consecutiv. Masurarea nu s-a facut din perspectiva financiara, corporatista, ci din perspectiva investitiei de incredere si afectivitate care le este acordata de catre consumatori.
 

Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0