Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Topul brandurilor care enerveaza la culme

Tags: branduri enervante, top, studiu yougov, mcdonald's, coca-cola, virgin media, banci

Si nu doar pentru ca ar avea o problema de marketing, ci pur si simplu pentru ca prin natura activitatii lor si in contextul economic actual au ajuns sa fie fie privite cu neincredere si raceala de catre consumatori.
Asa ca nu e de mirare faptul ca bancile, in ansamblul lor, se afla in fruntea listei brandurilor care enerveaza pe toata lumea, dupa cum releva un studiu recent.

Studiul „Brands That Make Us Angry” a fost realizat de YouGov la cererea agentiei Johnny Fearless, pe un esantion de 2077 de adulti din Marea Britanie si ofera un top al celor mai enervante branduri din lume.

Iata cum arata acesta si care sunt cauzele ce au adus anumite branduri in top:

1. Bancile (toate bancile) – din cauza contextului economic


2. Barclays – este considerat a fi lacom


3. Tesco – din cauza modului  in care sunt tratati furnizorii retailerului


4. McDonald’s – din cauza mancarii de proasta calitate


5. BT – din cauza centrelor call-center


6. British Gas – din cauza serviciilor deficitare


7. RBS (Royald Bank of Scotland)  


8. Virgin Media


9. Companiile de energie


10. Nestle – din cauza practicilor agresive de marketing pentru vanzarea laptelui praf in tarile aflate in curs de dezvoltare


10. Coca-Cola – din cauza practicilor agresive si non-etice aplicate in tarile in curs de dezvoltare


Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0