Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Tu esti brandul tau. Cum devii cel mai bun?

Tags: management si marketing, brand, branding, afacere, imagine, social media

Sa ne imaginam o persoana care isi doreste sa inceapa o afacere cu tricotaje. Ar fi foarte usor sa o asociem cu imaginea unei bunici si sa tesem o intreaga poveste in jurul sau. Sa ne gandim acum la o afacere cu ciocolata. Pe bucatarul care a inceput afacerea il transformam pe loc intr-un personaj de care se vor indragosti nu numai copiii, ci si toti iubitorii de ciocolata din lume.


Expert in afaceri? Vom avea grija ca numele tau sa fie primul la care se vor gandi cei care au nevoie de serviciile tale. Si toate acestea cu ajutorul unui branding care isi va indeplini cu succes menirea.

Intr-o lume intesata cu reclame, oferte si promotii care mai de care, un branding care sa scoata la lumina un singur nume dintr-o mare de alte cateva sute care afirma ca ofera acelasi lucru e mai mult decat un aspect obligatoriu.

Iata cateva reguli pe care trebuie sa le respecti daca vrei ca brandingul sa aiba rezultatele dorite:

1. Imaginea nu trebuie sa lipseasca. Ai nevoie de o imagine care sa te reprezinte si care sa fie asociata cu tine. Fie ca iti pui chipul pe un mar, fie ca alegi sa fii reprezentat de o piramida stralucind in soare, asigura-te ca imaginea aleasa are un impact puternic asupra celui care o vede, ca e reprezentativa pentru ceea ce incerci sa transmiti si ca va fi usor de memorat si, mai apoi, de recunoscut.

2. Numele trebuie sa fie valabil in retelele de social media. Nu stii inca ce platforma de social media e cea mai buna pentru tine. N-ar fi pacat sa vezi ca nu iti poti face cont pe Twitter cu acelasi nume ales pentru brand? Sau ca pe Facebook singura varianta disponibila e departe de ceea ce ti-ai fi dorit in prima instanta?

3. Nu uita de partea amuzanta. Uneori e suficient sa furi unui om un zambet ca sa-l castigi de partea ta. Nu lua lucrurile intotdeauna prea in serios si nu folosi un ton formal atunci cand nu e cazul. Pastrand o astfel de atitudine rezervata nu vei face decat sa transmiti o imagine dura, rece si un brand de care nimeni nu se va atasa.

Foloseste aceasta imagine peste tot. Cartile de vizita trebuie sa foloseasca aceeasi imagine pe care o ai pentru ambalaje, acelasi logo pe care il ai si pe site. Mai exact, fii consistent in ce priveste brandul ales. Nu e chiar atat de complicat, nu-i asa?


Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016