Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Umor marca Ciuc: Brandul a lansat un nou clip publicitar

Tags: ciuc, campanie doar gustul conteaza, reclama ciuc, reclama basculanta, reclama antichelis

Berea care se bea doar pentru gust nu se dezice de la titulatura pe care si-a alocat-o si continua campania de imagine "Doar gustul conteaza" cu un nou spot hazliu semnat de agentia 23 Communication.
Intitulat „Basculanta”, clipul continua povestea campaniei ce a debutat anul trecut si care isi propune sa creasca preferinta marcii in randul bautorilor de bere si sa consolideze pozitionarea Ciuc Premium in jurul gustului.

"In spotul 'Basculanta' vine randul promotiilor sa fie luate in vizor, mai ales a celor care ofera premii nepotrivite, false sau care induc in eroare clientii. Spotul prezinta viata de dupa promotie a fericitului castigator al unui astfel de premiu, masina de 500 de cai putere, o basculanta. Concluzia vine firesc: o bere se bea doar pentru gust, nu pentru promotii", spune Bogdan Costin (Copywriter, 23).



Acesta este al doilea spot al campaniei „Doar gustul conteaza” de anul acesta, in luna octombrie fiind lansata reclama „Antichelis”.

"Uitandu-ne si noi, ca oamenii, la televizor, am observat ca de indata ce iti iei o bere intr-un bar toate fetele te vor considera partida secolului. Am incercat si noi, bucurandu-ne de cateva esecuri rasunatoare. Am concluzionat ca nu tot ce vezi la televizor e adevarat si am zis sa o spunem la toata lumea – berea nu te face mai atragator", a adaugat Antonio Marzavan (Copywriter, 23).



Pe langa spoturile TV, campania are si o componenta print, OOH, POSM si online.
 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0