Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Un altfel de reclama: Bitdefender se promoveaza cu ajutorul benzilor desenate

Tags: bitdefender, benzi desenate, antivirus, promovare, fredo&pid’jin, webcomic

Cunoscut in toata lumea pentru umorul subtil si usor malitios, cel mai de succes webcomic romanes a dat mana cu cel mai de succes antivirus romanesc intr-un patreneriat publicitar cu totul surprinzator.
Bitdefender, liderul pietei locale de solutii antivirus a lansat un parteneriat experimental de publicitate cu Fredo&Pid’jin, renumitul website cu benzi desenate si cel mai de succes webcomic romanesc. Bannerele standard de promovare vor fi astfel inlocuite cu desene personalizate, in ton cu stilul vizual al site-ului, pentru a imbogati experienta utilizatorilor.



“E o abordare personalizata si foarte flexibila de promovare a unui brand, diferita de modelul campaniilor standard. Credem ca am reusit sa balansam foarte placut problema monetizarii si mentinerea integritatii creative’’, spune intr-un comunicat de presa Eugen Erhan, cofondator Fredo&Pid’jin.

Inedita modalitate de comunicare ofera Bitdefender expunere pe termen lung, catre o audienta pasionata de tehnologie, ce numara deja 3 milioane de persoane la nivel global. Aproximativ 70% din publicul Fredo&Pid’jin provine din Statele Unite ale Americii si Canada, vizitatorii din Romania avand au o pondere de 5%.  



„Bitdefender este cel mai bun antivirus tocmai pentru ca inovam in permanenta, cautam mereu ceva si mai bun si incercam tot ceea ce este nou. Asocierea dintre un producator de securitate si un webcomic este o premiera pentru ambele industrii si ne ofera oportunitatea de a comunica intr-o forma neconventionala cu o audienta specializata, tehnica”, adauga Catalin Cosoi (Chief Security Researcher, Bitdefender).
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 3 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0