Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Un portret eficient al brandului: de ce este esential

Tags: dezvoltare brand, oportunitati, companie, mesaj, social media, clienti

Cand suntem la inceput de drum, cand afacerea poate e inca abia schitata sau ni se pare ca se clatina din toate incheieturile, cand nu avem incredere in noi si inca mai cerem confirmari din toate directiile, avem cam o singura solutie: ne oprim, tragem aer in piept si ne spunem ca putem sa facem orice de unii singuri.
Iar asta numai pentru ca vor fi momente (si nu putine) in care va trebui sa muncim zi si noapte de unii singuri, momente in care altii ne vor abandona in ultima clipa, iar noi va trebui sa finalizam un proiect major chiar a doua zi si multe astfel de clipe in care va functiona o singura regula: daca vrei ca ceva sa fie facut bine, fa-l singur.

Uneori brandul poate sa ne reprezinte chiar pe noi. Putem sa crestem odata cu el sau putem sa ne dezvoltam prin el viziunea asupra a ceea ce dorim sa transmitem, indiferent de afacerea pe care am initiat-o.

Chiar daca vom avea mereu cate ceva de analizat, intotdeauna vor exista solutii, reguli, raspunsuri si intrebari care sa ne ajute sa mergem mai departe. Indiferent de ceea ce reprezinta brandul, va trebui sa ii identificam punctele forte si avantajele.

Sa luam exemplul unei companii care organizeaza cursuri de dezvoltare personala:

- transmitem un mesaj pozitiv care incurajeaza schimbarea de sine;
- suntem entuziasmati de ceea ce facem;
- ne concentram atentia asupra calitatii produselor sau a serviciilor pe care le oferim;
- suntem profesionisti si avem experienta in domeniu;
- am evoluat mult prin eforturi permanente si invatare continua.

La fel de importanta va fi si lista punctelor slabe. Va trebui sa le recunoastem pentru ca acestea ne ajuta sa crestem in mod considerabil odata identificate si depasite:

- nu reusim sa raspundem in mod eficient cerintelor tuturor clientilor (din punct de vedere al organizarii cursurilor);
- nu am reusit sa ne identificam suficient de concis publicul tinta;
- nu reusim sa comunicam bine in social media.

Ca sa ajungem acolo unde ne dorim va trebui sa muncim mult si sa ne consolidam nu doar brandul, ci si fortele. Pentru ca o minte care nu e odihnita nu va functiona pe termen lung, iar oboseala acumulata ne va face sa credem ca dezvoltarea proiectului nostru este una imposibila. Cand lucram pentru noi, invatam sa ne dezvoltam abilitatile si sa devenim mai buni in ceea ce facem fara sa ne oprim si fara sa ne suprasolicitam, in acelasi timp.

Si invatam sa facem asta avand in minte un singur gand: oricat de multe greseli vom face, oricat de incet vom inainta, vom fi intotdeauna cu un pas inaintea celor care nici macar nu incearca.

Desigur, pentru fiecare caz in parte va trebui sa identificam ce nu functioneaza cum trebuie si ce e nevoie sa schimbam in mai bine. Care sunt punctele forte ale afacerii tale? Ce oferi clientilor tai? Mai apoi, sa nu uitam ca niciun brand nu e perfect si ca puncte slabe exista pana si in cele mai mari companii. E mai bine sa le identificam acum, cat suntem la inceput, inainte ca ceilalti sa le arate cu degetul. Poate ambalajul? Poate modalitatea de plata? Poate strategiile de promovare? Experienta din domeniu? Pretul?

Sa nu ne temem niciodata de greselile pe care le facem si ne erorile pe care le descoperim. Sa le privim intotdeauna ca pe niste oportunitati pentru ca ele ne ajuta sa crestem si sa invatam din mers. Daca simtim ca ne este greu sa identificam de unii singuri atat punctele slabe, cat si avantajele, ii putem intreba oricand pe cei din jurul nostru care sunt acestea pentru a sti mai usor cum sa le indeplinim asteptarile.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0