Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Un slogan lipicios face cat o mie de imagini

Tags: sloganuri, brand, originalitate, mesaj afacere, potential client

Suntem bombardati zilnic de zeci, poate chiar sute de imagini. Oricat de usor ne este distrasa atentia de astfel de elemente vizuale, pe atat de usor uitam cea mai mare parte dintre ele. Ce retinem insa mult mai bine decat o imagine sau un mesaj prezentat printr-o imagine sunt textele care insotesc uneori astfel de afise, bannere sau clipuri sau pe care le vedem pur si simplu ca reclama de sine statatoare.
Nu toate aceste mesaje au acelasi "lipici" la public. Ce face ca un slogan sa ne ramana in memorie saptamani, luni sau chiar ani de-a randul? Desi am putea spune ca sloganurile care ne vin cel mai adesea in minte sunt si cele pe care le auzim sau le vedem cel mai des, corect ar fi sa spunem, inainte de toate, ca acestea sunt, de fapt, cele mai reusite.

Ce ar putea face ca sloganul pentru afacerea noastra sa ramana intiparit in memoria potentialului client? Ce i-ar adauga acea nota de unicitate si acel farmec aparte care sa il situeze mai sus de alte cateva sute de sloganuri care incearca sa promoveze acelasi concept?


Iata doar cateva elemente cheie:

1. Sloganul tau trebuie sa fie memorabil. Nu trebuie sa ascunda un adevar unic, nu trebuie sa reinventeze modul in care functioneaza motorul cu aburi, ci doar sa poata fi usor de retinut, sa fie concis si sa fie formulat intr-o maniera originala care sa inglobeze totodata elementele urmatoare.

2. Sa fie usor de retinut. Uneori poate contine elemente care ii fac pe ceilalti chiar sa il transmita mai departe, fie ca vorbim de un mesaj puternic sau de unul amuzant si inteligent.

3. Beneficiile majore trebuie sa fie cuprinse in acest mesaj. Scurt si la obiect. Puternic si de nestramutat. Cu un slogan trebuie sa intaresti conceptul unei afaceri, sa ii adaugi o armura de netrecut.

4. Sloganul trebuie sa diferentieze brandul de toate celelalte. Din acest punct de vedere, originalitatea este un aspect care nu poate fi trecut cu vederea. Nu copia, gandeste-te la ceea ce face ca afacerea ta sa fie unica.

5. Sloganul intareste brandul, trebuie sa ii aminteasca potentialului client numele si valorile sale. Mesajul brandului trebuie sa fie intotdeauna asociat cu brandul.


Daca toate aceste elemente sunt indeplinite, daca sloganul te face sa zambesti sau, dimpotriva, iti capteaza atentia suficient incat sa te faca sa te concentrezi asupra lui chiar si pret de doua secunde, esti pe drumul cel bun.

Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 2 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 1 comentarii

Adrian Popescu 21-Ian-2013 16:58:12
Indivizii care lucreaza in aceasta industrie nu merita sa manince o piine . Munca lor e imorala . La agricultura cu voi .....

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0