Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

URSUS Evolution 2012: Incepe nebunia muzicii live romanesti

Tags: ursus, ursus evolutin, 2012, muzica romanesca, aplicatie facebook, concerte ursus

Dupa modelul marilor branduri internationale, Ursus si-a creat propiul eveniment muzical care sa-l promoveze si sa-l aduca mai aproape de fanii melomani. E vara, e frumos, iar editia din 2012 a Ursus Evolution sta sa-nceapa.
In patru orase mari, timp de opt zile, din boxe se vor auzi acorduri de rock, sample-uri de hip-hop si beat-uri electro ale celor mai importante trupe din tara. Pe scena vor urca, printre altii, Parazitii, VAMA, Vita de Vie, Guess Who, Suie Paparude, IRIS, Luna Amara, Toulouse Lautrec, byron sau raku.
 
Elementul fresh din acest an este reprezentat de artistii noi care vor face parte din fenomenul URSUS Evolution. Opt trupe la inceput de drum vor avea ocazia sa se faca cunoscute cu ajutorul evenimentului de brand.

Ursus a selectat cele mai bune trupe, folosindu-se de social media. In prima faza, artistii debutanti au putut sa se inscrie pe pagina de Facebook a brandului, in aplicatia dedicata, pentru ca in a doua faza fanii Ursus sa-si voteze favoritii. Votul final este reprezentat astfel de suma dintre preferintele publicului (50%) si decizia juriului Ursus (50%).

Feedback-ul primit de la trupele inscrise a fost peste asteptari. Artistii s-au promovat intens, folosind toate mijloacele online puse la dispozitie de Ursus: mentionarea competitiei pe paginile lor oficiale si crearea propriilor evenimente pe Facebook pentru a obtine cat mai multe voturi.

“Ursus este o marca romaneasca autentica ce si-a propus sa creeze experiente memorabile si unice. Si putine evenimente se pot mandri cu peste 230.000 de participanti la nivel national, asa cum s-a intamplat in 2011. URSUS Evolution a devenit deja marca inregistrata Ursus si unul dintre cele mai importante repere muzicale ale verii”, spune Mihai Barsan (Vice President Marketing Ursus Breweries).


Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0