Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Vara e ADfel

Tags: adfel, branduri, eveniment publcitate, branded entertainment

ADfel, asa se numeste evenimentul care aduce anual iubitorilor de publicitate din Romania o saptamana memorabila de branded entertainment. Ajunsa la cea de-a saptea editie, neconventionala distractie branduita este organizata de IQads si se va desfasura in acest an in perioada 13-19 august, in Club Fabrica.
Timp de 7 zile, brandurile se vor exprima prin intermediul ideilor originale, provocand participantii la o serie de experiente iesite din tipare care se vor derula in spatiile diverse din Club Fabrica.
 
Consumatorii vor avea ocazia de a se juca cu brandurile, printre activitatile principale incluse in program fiind „Grand Spoof”, oferit de Ciuc Premium, competitia de design de tricouri „Battle of the Six Words” (AXE Excite), „Zilele Culturale” cu ale sale organizatii educationale, culturale si sociale sau „ADfel Galleries”, care adapostesc cele mai premiate lucrari neconventionale din intrega lume.
 
De asemenea, la fel ca in anii precedenti, organizatorii vor lansa „Suplimentul Adfel”, un ghid de ilustrare a evenimentului de branded entertainment si a fenomenului neconventionalului in Romania si in lume.
 
„Elementele ce vor dicta pe parcursul saptamanii ADfel sunt curiozitatea, gandirea neconventionala si activarile inedite, acestea alcatuind impreuna un set de experiente originale, construite pe interactiunea dintre branduri si public”, se arata intr-un comunicat al IQads.
 
In cadrul celor sase editii precedente ADfel au fost prezente peste 95 de branduri si implementate aproape 300 de idei neconventionale, prin intermediul happening-urilor si executiilor creative.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0