Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Victoria's Secret se lupta in instanta pentru cuvantul gol

Tags: victoria's secret, lenjerie, comestice naked, the nakeds, urban decay

Cine ar crede ca un cuvant poate fi atat de important incat sa faca obiectul unui proces intre doua companii, dintre care una cu renume. Ei bine, cuvantul devine grozav de important si de pretios atunci cand este de fapt un nume de brand.
In tara tuturor posibilitatilor, gigantul de lenjerie intima Victoria’s Secret le lupta in instanta pentru proprietatea asupra cuvantului „naked” (gol, n.r.). Cuvantul ii trebuie pentru noua sa linie cosmetica, pe care si-ar dori-o numita “The Nakeds”.

Problema e ca o alta companie de cosmetice, in speta Urban Decay, utilizeaza acelasi nume pentru gama de cometice pe care o produce. Asa se face ca Victoria’s Secret s-a vazut nevoita sa apeleze la instanta pentru a avea dreptul de utilizare a cuvantului „naked” pentru linia de cosmetice.


Victoria’s Secret utilizeaza termenul de mai bine de doi ani si pentru unele articole de lenjerie si ca atare considera ca este indreptatita sa il foloseasca si pentru gama de cosmetice. Doar ca pe aceasta piata, similaritatea cu numele de brand al concurentei este prea mare pebtru a fi trecuta cu vederea.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0