Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Visul de a slabi a luat forma unei campanii pentru Clarinol

Tags: clarinol, campania miss me, slabit, program de slabire, walmark

Orice doamna viseaza sa fie slaba si frumoasa ca la 20 de ani. Si cum visul este unul dintre ingredientele publicitatii, agentia Logo Bigger a dezvoltat pentru suplimentul alimentar produs de Walmark Clarinol o campanie menita sa-l faca implinit.
Se numeste Miss Me 2013 si isi propune sa creasca notorietatea companiei si produselor din gama de slabit si sa intareasca asocierea acesteia cu un stil de viata sanatos si activ, se arata intr-un comunicat de presa emis de reprezentantii agentiei.



Campania le propune femeilor sa parcurga 12 etape pentru a ajunge la greutatea si starea de bine din tinerete. La sfarsitul campaniei participantele care ajung la silueta din tinerete vor intra intr-o tragere la sorti ce va stabili castigatoarea unui pictorial in revista Clubul Sanatatii Walmark. 

"Cred ca orice femeie isi doreste sa se simta bine atunci cand se uita in oglinda. Este adevarat ca n-am descoperit elixirul tineretii si nici nu am inventat o potiune magica, o „'pastila-minune” de slabit. Insa programul „Miss Me 2013” sustinut de Clarinol este atat de lejer incat poate fi urmat fara probleme de oricine. Hai sa facem din 2013 anul redescoperirii noastre", spune Ionela Nicolau (Marketing Director, Walmark).

Campania va fi prezenta pe TV, unde se va difuza cate un spot diferit in fiecare luna si online - pe site-ul campaniei si in social media. De asemenea, pe parcursul anului campania se va extine si in print, prin machete in presa scrisa.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0