Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Vodafone si puterea lui impreuna

Tags: vodafone, impreuna suntem mai puternici, campanie, victor rebengiuc, ivan patzaichin, raed arafat

Dupa reclamele hazlii din seria „Maximia”, dupa spoturile de familie cu CRBL, Vodafone isi ia un aer ceva mai matur si mult mai serios si lanseaza o noua campanie de brand. Cu un mesaj social pozitiv si optimist, campania reprezinta o noua etapa in viata brandului care simte ca a evoluat odata cu societatea si cu aspiratiile oamenilor din Romania.
Campania „Impreuna suntem mai puternici” are ca fundament traditia indelungata a Vodafone de a sustine programe si proiecte culturale, pentru persoanele defavorizate sau discriminate, de caritate, sport si educatie. De aceea, evenimentul de lansare a campaniei a fost sustinut in prezenta personalitatilor asociate cu Vodafone in diverse proiecte. Este vorba despre Raed Arafat, Ivan Patzaichin, Tudor Giurgiu, Marcel Iures si Victor Rebengiuc, acesta din urma fiind si cel care a dat voce videoclipului de prezentare.

Noua campanie are mai multe directii de comunicare care vizeaza diverse grupuri si categorii profesionale - studenti, familie, antreprenori, soferi, sportivi.



“Romanii isi doresc acum, poate mai mult ca oricand in ultimii 20 de ani, sa isi recunoasca modelele si valorile, sa gaseasca directia catre un viitor mai bun, sa isi redescopere sentimentul de mandrie nationala. Campania noastra vorbeste despre dorinta de progres, de regasire in valorile umane autentice: pasiune pentru ceea ce facem, curaj, respect fata de semeni, daruire fata de cei apropiati, ajutor pentru cei aflati in dificultate. Noi, cei de la Vodafone, credem intru mai binele societatii, in puterea romanilor de a-si construi un viitor mai bun, impreuna. In viziunea noastra, binele comun poate fi atins incepand cu gesturile marunte, de solidaritate umana, cu schimbarile de atitudine, pana la cauzele sociale mari, care ne leaga ca si comunitate. Fiecare lucru in parte, dar mai cu seama, toate impreuna, ne ajuta sa progresam ca indivizi, ne ajuta sa progresam ca tara”, spune Mihai Ghyka (Chief Commercial Officer, Vodafone Romania).

Campania Vodafone a fost precedata de o etapa de “teasing” in social media, pe bloguri si pe conturile oficiale de Facebook, YouTube, Twitter ale companiei, unde utilizatorii au raspuns, prin comentarii, la intrebarile “Credem in mai bine?” si “Cati facem ceva? “.

In perioada urmatoare, campania se va desfasura pe canalele media de televiziune, outdoor, print si online.


Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0