Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Volksbank si bucuriile simple ale vietii

Tags: volksbank, reclame, campanie, bbdo, bucuriile simple

Dupa ce s-a jucat nitel cu publicitatea neconventionala, creand iluzii optice la metroul bucurestean, Volksbank revine la lucruri mai simple si la bucuriile simple care le insotesc. Asa se face ca noua sa campanie de comunicare porneste tocmai de la aceasta idee.
Intitulata "Lectii de bucurii simple", campania vine sa completeze strategia Volksbank din 2011 potrivit careia banca apreciaza oamenii care au redescoperit bucuriile simple ale vietii. Atfel, prin intermediul ei, brandul isi arata sutinerea fata de cei dornici sa ofere lectii de bucurii simple celor dragi.
 
Efortul publicitar este menit sa promoveze noul produs bancar al Volksbank: Creditul de Consum fara ipoteca imobiliara, care ofera beneficiarilor asigurare de viata si acces la Internet Banking, dar si oferta la contul de economii si la creditul de consum.
 
"Traim intr-o lume al carui ritm frenetic ne indeparteaza de lucrurile pe cat de simple, pe atat de frumoase ale vietii. 'Nu pot azi', ,'poate altadata' au devenit raspunsuri aproape instinctive, nu pentru ca n-am mai avea deloc timp, ci pentru ca, pur si simplu, am uitat ce ne bucura odata. Noua campanie de comunicare Volksbank reprezinta o invitatie de a ne aminti un lucru simplu, dar important: sa ne acordam un mic ragaz pentru a impartasi cu cei de langa noi o bucurie: un joc de demult, o pasiune, un mestesug sau un hobby de weekend. Pentru ca lucrurile mici pot fi cateodata foarte mari, Volksbank ii saluta pe cei care-si fac timp sa invete pe cineva drag o bucurie simpla", a declarat Alfred Borcan (Marketing Director, Volksbank Romania).
 
Campania poarta semnatura Graffiti BBDO  si se desfasoara in perioada 12 octobrie – 31 decembrie, dispunand de executii TV, print, radio si online.
 
Credit de consum fara ipoteca
 
 
Cont de economii
 
 
Credit de consum - Licuricii
 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 4.5 din 5 - 2 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0