Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Volkswagen si corul canin

Tags: volkswagen, reclama, super bowl, campanie, teasing

Cum sa atragi atentia chiar inainte de a atrage atentia? In marketing, procedeul se numeste „teasing” si face parte din arsenalul cu care Volkswagen spera sa atinga, si poate sa depaseasca, succesul fulminant al campaniei sale publicitare de anul trecut.
Peste 48 milioane de persoane au urmarit pe YouTube reclama inspirata de Razboiul Stelelor si lansata in premiera in cadrul competitiei Super Bowl din 2011. Si pentru ca a avut parte de un asemenea succes, producatorul german de automobile incearca acum sa obtina un bis.

Cu putin timp inainte de debutul editiei din acest an a Super Bowl, Volkswagen a initiat o campanie de teasing menita sa starneasca curiozitatea publicului. Iar pentru implinirea acestui deziderat, compania a lansat un spot de 60 secunde, neobisnuit si grozav de haios.

Reclama are in prim plan un cor canin din cale-afara de simpatic, care canta si-si incanta publicul, latrand pe tonalitati diferite „Marsul Imperial” din Razboiul Stelelor. S-ar parea, asadar, ca brandul nemtesc nu a abandonat tema care i-a adus milioane de vizualizari.  

Spotul se numeste „The Bark Side” si este un „antemergator” pentru reclama care va fi difuzata in timpul Super Bowl 2012. Din cate se pare, compania a cumparat un minut de publicitate (care o costa cam 7 milioane dolari) pentru a-si lansa noul model de Beetle.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant