Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Volvo isi ghideaza strategia de marketing dupa semnalele social media

Tags: marketing, volvo, reclama volvo, social media

Are cainele tau propria graderoba? Este cea de-a doua insula privata pe care o detii denumita dupa cea de-a treia ex-sotie? Sau poate majordomul majordomului are propriul majordom? Daca raspunzi cu DA la ceste intrebari, atunci Volvo nu incearca sa te convinga sa cumperi S60. Volvo nu este deci pentru tine daca esti adeptul unui lux prea exacerbat.
Intrebarile de mai sus au fost puse de brand pe Facebook, pentru a vedea care este raspunsul fanilor si pentru a-si contura o strategie de marketing mai bine directionata. Brandul a initiat o campanie similara si pe Twitter, unde si-a rugat prietenii sa spuna ce parere au despre ultimele spoturi pe TV, online sau despre reclamele de pe strada.
 
Social media au devenit un ghid important pentru actiunile de marketing ale Volvo care testeaza totul online inainte de a da unda verde continutului publicitar pentru TV sau alte medii. 
 
„Adoram raspunsurile pe care le primim si procesul este distractiv si ne-a ajutat sa ne ferim de potentiale esecuri de marketing importante”, a declarat Tassos Panas, chief marketing officer pentru America de Nord, citat de ClickZ.
 
Intr-un caz, Volvo a decis sa renunte la un billboard cu un caine Chihuahua dupa ce 2.000 din comentariile primite au fost negative.
 
Panas crede ca, de-a lungul anilor, Volvo a actionat un pic prea tactic, punand accentul pe economii si siguranta maxima oferita de automobil. 
 
In SUA, de exemplu, Volvo are o cota de doar 1% din piata, dar incearca sa profite de aceasta pozitie de outsider pentru a-i multumi pe clientii deja existenti. Vrea, adica, sa-si asume riscuri, spunand ca nu-si doreste sa dilueze mesajul incercand sa multumeasca pe toata lumea. 
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0