Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Vrei reclame de succes? Afla ingredientele secrete

Tags: copywriting, reclame, text, sarbatori, informatii, cercetare

Nu mai e mult pana la sarbatorile de iarna. Sau poate vi se pare ca e inca prea devreme sa vorbim despre ele. Daca noi inca mai speram la o zi cu soare care sa ne aminteasca macar de inceputul lunii septembrie cand vara se ingana cu toamna, toti marii retaileri se pregatesc de iarna inca din... primavara.
Iar asta inseamna strategii care implica si partea de copywriting. Reclame care sunt pregatite inca din luna august asteapta cu nerabdare apropierea lunii decembrie. Ca in fiecare an insa, vom fi asaltati de nebunia sarbatorilor de iarna inca din noiembrie. Ce asigura succesul unei reclame intr-o mare de alte reclame decorate cu fulgi, cu chipuri vesele ale lui Mos Craciun, cu aburi si fulare?

A pune laolalta ingredientele unei retete de succes inseamna sa faci mai inainte cercetare temeinica in legatura cu produsul pe care l-ai primit. Din fericire, de cele mai multe ori va trebui doar sa ai urechile ciulite si sa asculti.

Sa-l asculti pe producator. Sa-l lasi sa vorbeasca la nesfarsit despre produs, despre ce face acest produs sa functioneze, de ce l-a creat, ce spera ca produsul sa ofere clientilor. In multe cazuri, doar aceste informatii s-ar putea sa fie suficiente pentru textul pe care urmeaza sa il scrii.

Mai departe, asculta-ti publicul tinta. Direct sau indirect, acestia iti spun ceva despre ceea ce au nevoie cu adevarat. Profita de social media unde parerile legate de produse sunt cele ale unor oameni care au testat produsul si care isi exprima opinia sincera.

Trage cu urechea si la competitori. Ce functioneaza pe piata acestui produs si ce nu merge cum trebuie? Ce poti sa inveti de la cei care au dat gres incercand sa promoveze un produs similar?

Pui informatiile laolalta si incepi sa scrii. Dupa o astfel de cercetare care este obligatorie si necesara, pornesti deja la drum cu sanse suplimentare de castig. Asa ca, inainte de a te gandi la ceea ce exista deja (fulare, aburi, caciului de Mos Craciun), profita de asii din maneca.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0