Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Vrei un headline de zile mari? Iata cum sa arunci carligul

Tags: headline, mesaj, comunicare, clienti, text, vanzare, beneficii produs

Ideal ar fi sa ne asiguram ca toti cei care au la un moment dat sarcina de a compune un headline sau un text de vanzare stiu sa scrie sau cunosc, cel putin, cateva reguli care asigura o baza pentru un mesaj care isi propune sa vanda.
Intr-o mare a informatiei scrise trebuie sa stim cum sa ne mentinem la suprafata si cum sa aruncam acel carlig care sa capteze atentia cititorului pentru mai mult de doua secunde. Ne gandim de foarte multe ori sa-l coplesim pe cumparatorul vizat cu informatii care l-ar putea atrage.

Daca incepem sa renuntam insa la unele dintre beneficiile produsului, vom ramane cu cele mai importante si vom putea aplica astfel prima regula:

1. Piramida inversata. Mesajul pe care il transmitem nu trebuie sa raspunda tuturor intrebarilor legate de subiect, ci doar celor mai importante care ar putea declansa un raspuns cat se poate de multumitor.

Concentreaza-te asupra celui mai important aspect. Dintre toate ideile care-ti trec prin cap legate de anuntul pe care vrei sa-l faci, ce este esential si trebuie transmis in mod obligatoriu?

2. De ce i-ar pasa cuiva? Lasa-ti deoparte notitele si incearca sa te identfici cu cei carora te adresezi. De ce ti-ar pasa? De ce ai alege sa ai reactia pe care o doresti de la ceilalti atunci cand primesc mesajul tau? Acest lucru te va ajuta si sa gasesti tonul potrivit de adresare deoarece vei alege calea cea mai simpla de adresare si cea cu cele mai mari sanse de reusita.

3. Nu ierta nicio virgula. Daca poti sa folosesti mai putine virgule, fa-o. Mesajul tau trebuie sa fie cat mai fluent si, pe cat posibil, lipsit de acele intreruperi sau pauze pe care le confera o virgula. O virgula nu strica, dar daca intr-un headline micut ai pus deja trei, e semn clar ca poti trece la casapit semne de punctuatie fara nicio grija. De fapt, cu una. Ai grija sa te exprimi corect din punct de vedere gramatical. Gaseste calea de mijloc si scapa de virgule.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0