Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Ziua Tatalui sarbatorita in stil Dove Men+Care

Tags: marketing, dove+care, barbati, copii, tati, publicitate

Dove Men+Care si-a lansatprima campanie de celebrare a tatalui, subliniind lucrurile care conteaza cu adevarat pentru barbati, relateaza popsop.com. campania poarta numele de "Momente reale" si se concentreaza pe bucuria de a fi un tata bun, nu un jucator bun de baschet sau un sef senzational. Suntem invadati de emotii care ii targeteaza pe barbatii intre 25 si 54 de ani, din Statele Unite.
Noua campanie publicitara vine in locul unei care a durat trei ani si care urmarea povesti spuse de vedete din sport. „Journey to Comfort” s-a facut remarcata prin confesiunile unor persoane publice privind modul in care au ajuns sa se simta bine in propria piele. 
 
De data aceasta, brandul din cadrul Unilever au apelat la alte doua vedete, un baschetbalist, Dwyane Wade si un comentator sportiv, Jay Bilas, pentru a descrie relatia perfecta dintre tata si fiu. Recent, Wade a publicat o carte biografica despre modul in care vede el paternitatea ca fiind elementul cel mai important al vietii sale.
 


Toate spoturile campaniei (patru in total) se incheie cu propozitia “Care for what matters”. Noul tip de promovare a brandului sparge tiparele conform carora barbatii sunt egoisti si incapabili sa se ocupe de treburile casnice sau sa aiba grija de copii. 73% din barbatii din publicitate sunt portretizati in aceasta maniera. 
 


In cadrul Unilever, si Pampers a decis sa-i sarbatoreasca pe tatii responsabili care se implica in viata copiilor lor.

Foto: captura YouTube
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0