Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Zorbingul, centrul noi campanii de comunicare Orange

Tags: orange, zorbing, abonamente colibri, publicis

Agentia Publicis a realizant pentru Orange o noua campanie de comunicare dedicata abonamentelor Colibri. Campania continua ideea "oriunde ai internet ai inspiratie", ilustrand intr-un mod dinamic felul in care internetul mobil te poate ajuta sa eviti rutina si sa faci lucrurile altfel.
Executia se inscrie in platforma de comunicare a abonamentelor postpaid, lansata de Orange Romania in luna septembrie, prin care se aduce in prim plan un personaj cu care cei din publicul - tinta se pot identifica.
 
Astfel, dupa cateva cautari rapide pe net, eroul spotului isi cheama prietenii pentru o organiza o cursa neconventionala, una de zorbing. Considerat un sport extrem, zorbingul consta in rostogolirea unei persoane aflata intr-o sfera transparenta de mari dimensiuni (de la 2,6 pana la 3,8 m diametrul exterior) pe un teren in panta. 
 
Pe parcursul povestii sunt dezvaluite cele trei atribute ale personajului: aventuros, inspirat si popular, atribute care construiesc tipologia publicului-tinta de internet mobil.  
  
“Prin aceasta noua campanie ne-am propus sa aratam cat mai clar modul in care online-ul poate transforma experientele offline. Si, cu siguranta, tinerii aventurosi, deschisi la experiente noi, precum personajul din spotul nostru, se vor lasa inspirati si vor cauta si ei la randul lor solutii noi, creative care sa aduca un plus de savoare experientelor de zi cu zi. Acesta este, de fapt, rolul internetului mobil: sa te surprinda, oriunde te-ai afla”, spune Crina Tenovici (Head of Data & B2B Communication la Orange).
 
Campania beneficiaza si de o activare online ce a luat forma Taberei de Zorbing, o aplicatie de Facebook dezvoltata cu rolul unei introduceri rapide in lumea acestui sport extrem. Utilizatorii sunt inscrisi intr-o tabara virtuala, unde au de parcus sapte probe timp de doua saptamani. Dupa un intens antrenament online, la finalul Taberei de Zorbing, ei au sansa sa puna in practica tot ce-au invatat, marele premiu fiind chiar una dintre mingile de zorbing din spotul TV.
 
In timpul campaniei, oamenii se pot familiariza cu zorbingul si in timpul unei vizite la mall. In cadrul unui proiect special, doua mingi de zorbing sunt expuse in mall-urile din Bucuresti.
 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0