Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Adevarul din spatele SEO si al link-urilor platite

Tags: marketing, google, seo, link-uri platite

Recent, a izbucnit o noua furtuna in jurul filosofiei SEO, a advertorialelor si a link-urilor. In centrul furtunii s-au aflat Google si Interflora, un retailer de flori din Marea Britanie.
Pentru a se promova de Sfantul Valentin, Interflora a trimis buchete de flori bloggerilor importanti. Ideea a fost una simpla: compania trimite flori, bloggerii scriu despre flori, cititorii dau Like, clic si apoi cumpara. Pare un bun plan de marketing, asa-i?
 
Nu chiar. Google a decis ca florile sunt un subterfugiu pentru a creste PageRank-ul si, prin urmare, a distrus rankingul Interflora.
 
Schimbul florilor pe link-uri echivaleaza cu cumpararea link-urilor si Google are o politica solida impotriva link-urilor platite care poarta masca de link-uri „organice”. 
 
Link-urile platite nu sunt ceva ilegal. Google face miliarde de dolari in fiecare luna in urma lor. Problema apare cand se incearca mascarea lor sub forma unor link-uri naturale.
 
Acesta a fost oare scopul Interflora? Nu se stue. Stim doar care a fost reactia lor: i-au sunat pe bloggerii care primisera flori sa scoata link-urile cu pricina, pentru a-si salva reputatia in fata Google.
 
Exista insa si alte solutii care ar fi fost mai indicate in situatia de fata:
 
1. Interflora i-ar fi putut ruga pe bloggeri sa includa codul re=”nofollow” in link-urile catre Interflora (in HTML ar fi aratat asa: <a href="interflora.co.uk" rel="nofollow">Interflora</a>), in loc sa le stearga complet;

2. Interflora i-ar fi putut recruta pe bloggeri in programul lor affiliate. PageRank-ul Google ignora automat link-urile afiliate si nu mai este nevoie nici de codul nofollow (care nu strica totusi).
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0