Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Eficienta articolelor in online. Cat de mult e bine sa scriem?

Tags: articole online, newsletter, hypermedia, lungime articol

Cand stim daca un articol e prea scurt sau prea lung? Cum ne dam seama daca am depasit anumite limite in compunerea articolelor si am incalcat astfel niste reguli nescrise in ceea ce priveste captarea atentiei celui care le citeste?

Stim deja ca un articol care in print s-ar intinde pe mai mult de o pagina si jumatate, cel mult doua, are toate sansele sa consume in intregime rabdarea cititorului. In acelasi timp, stim si ca un articol de doar doua paragrafe (si acelea, scurte) il va dezamagi teribil pe cel care poate va intra in site prin intermediul unui newsletter.

Asa ca intre aceste doua dimensiuni ale articolului trebuie sa existe intotdeauna un echilibru. Inainte de toate insa, inceputul unui articol ar trebui sa capteze atentia cititorului inca din primele secunde pentru a-l face sa ramana in continuare pe pagina si pentru a parcurge articolul pana la capat.

De asemenea, ar trebui sa tinem cont si de faptul ca Google "apreciaza" mai mult articolele mai lungi si ca le ajuta astfel sa fie indexate mult mai bine fata de articolele mai scurte.

In cazul site-urilor care ofera informatii specializate, este recomandabil ca structura articolelor sa fie intotdeauna nu doar foarte bine organizata, ci si constanta. Astfel, un cititor familiarizat cu aceste articole ar trebui sa recunoasca imediat chiar si asezarea in pagina, modul in care sunt folosite subtitlurile, paragrafele, elementele de hypermedia (videoclipuri, podcasturi) etc.

In plus, chiar daca scrii un articol potrivit ca dimensiune, este bine sa nu epuizezi subiectul si sa lasi astfel loc si unor comentarii care sa completeze sau care sa dezvolte in mod pertinent o idee lansata de tine in articolul respectiv.

Conform zicalei "Ce-i prea mult strica si ce-i putin nu ajunge", acel echilibru amintit mai sus este solutia ideala atunci cand vine vorba de cat de mult e bine sa scriem in online.

Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0