Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Fa-ti povestea de un milion de ori mai credibila

Tags: poveste, afacere, produs, continut, clienti, imaginea afacerii

Desigur, nu vorbesc despre povestea care incepe cu "Bunicul meu era un seic putred de bogat, iar eu i-am mostenit toate camilele si asa am ajuns astazi sa dezvolt aceasta afacere in industria petroliera". Vorbim de lucruri mai concrete care ni s-au intamplat si pe care le putem folosi pentru a oferi continut de calitate atunci cand incercam sa convingem de ceva sau sa dam mai multa credibilitate unui aspect care tine de imaginea afacerii.
O poveste poate sa convinga prin multe tehnici, unele mai vizibile, altele aflate mai putin la indemana oricui. Metodele de mai jos se bazeaza insa pe cele 6 elemente pe care o poveste ar trebui sa le contina pentru a se bucura de succes si pentru a se intipari in memoria cititorului:

1. Scop. Trebuie sa stii de ce vrei sa spui ceea ce vrei sa spui. Incerci sa convingi pe cineva de ceva? Care vrei sa fie reactia lor la ceea ce ai spus?

2. Context. Sa ne imaginam mai degraba acest context ca pe o scena de teatru in care avem nevoie de nume, titluri si obiective concise. X care lucra ca Y in compania Z si isi dorea foarte mult sa indeplineasca visul W. Evident, am dat un exemplu cat mai lacunar, dar aceasta este ideea de baza.

3. Ramificatii. Exemplul de mai sus era simplu fiindca urma sa-l complicam aici. In acest punct, daca vrem sa povestim mai apoi solutia, va trebui sa vorbim despre problema.

4. Punctul de cotitura. Cei care citesc isi vor da seama, ajunsi aici, ca trebuie sa faca o schimbare. Vor intelege si vor rezona cu problema descrisa de tine.

5. Solutia. Daca mentionezi brusc numele produsului, ai reusit sa... ii alungi. In schimb, vorbeste in aceasta etapa despre cum altii au reusit sa obtina ajutor folosind solutia oferita de tine.

6. Intrebari. Intreaba-ti audienta despre problemele cu care se confrunta si modul in care cred ei ca ar putea fi rezolvata problema si, mai ales, cu ce pret.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0