Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Google, inteligenta artificiala si publicitatea. Marketerii vor fi incantati

Tags: google marketing, google ads, google adwords, noutati publicitate google

Google, divizie a grupului Alphabet, a introdus marti noi instrumente de achizitie a publicitatii, care arata accentul in crestere pus de companie pe automatizarea configurarii si amplasarii reclamelor.
Advertiserii au salutat noul software, care ar putea sa ii determine sa cheltuiasca mai mult pe Google datorita utilizarii mai eficiente a banilor lor.

Analistii din domeniul tehnologiei si al protejarii vietii private urmaresc schimbarile cu ingrijorare, fiind posibil sa urmeze si o intensificare a supravegherii din partea autoritatilor de reglementare.

In Europa, noile reglementari referitoare la protectia datelor (General Data Protection Regulation) cer utilizatorilor sa isi dea consimtamantul pentru deciziile automatizate legate de datele lor. Reglementarile mai prevad transparenta in privinta datelor implicate.

Noile servicii ale Google in domenul publicitatii sunt dezvoltate cu ajutorul invatarii automate, in care software-ul analizeaza conditiile de start si rezultatele finale si decide apoi cum pot fi maximizate anumite rezultate, pe baza unot conditii noi, in timp real.

Potrivit Google, softul de invatare automata poate anticipa acum cand sa afiseze reclamele astfel incat, in cadrul unui anumit buget, sa maximizeze traficul in magazinele traditionale sau sa imbunatateasca increderea consumatorilor intr-un brand.

Google a mai anuntat o mai mare disponibilitate a unui instrument care alege in mod automat cel mai bun text al unei reclame pentru publicitatea afisata in rezultatele cautarilor, dintr-o lista de pana de 19 fraze create de advertiser.

Utilizatorii care efectueaza aceeasi cautare ar putea primi versiuni diferite ale unei reclame, ”in functie de context”, a anuntat Google printr-o postare pe blog, compania urmand sa deschisa o conferinta pentru advertiseri.

Criticii sunt ingrijorati ca invatarea automata creste riscurile de discriminare si incalcarea vietii private in publicitate. Softurile pot invata sa vaneze persoanele vulnerabile sau sa faca oferte oamenilor in functie de trasaturi sensibile, cum ar fi rasa.

Google nu permite distribuirea reclamelor in functie de rasa, dar algoritmii ar putea sa faca acest lucru prin utilizarea altor informatii care aproximeaza rasa, a declarat Dipayan Ghosh, membru al Harvard University si fost membru al echipei Facebook specializata in politici publice, relateaza News.ro citand Reuters.
Autor: Florin P. Amariei


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 2 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0