Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Greselile care iti scufunda blogul

Tags: blog, companie, cititori, succes, platforma

In prima instanta, ai spune ca oricine poate sa aiba un blog. Evident, chiar oricine poate sa isi faca unul, insa nu toti oamenii stiu ce au de facut pentru a-l duce pe culmile succesului. Fie ca nici nu se gandesc ca un blog poate ajunge cunoscut de o tara intreaga sau pe plan international, fie ca pur si simplu nu cred in eficacitatea unei astfel de platforme, cei care isi fac un blog aleg sa nu faca tocmai lucrurile evidente.
Sa nu uitam insa ca evidentul e cel care ne scapa prima data din vedere. Asa cum incercam sa gasim ceva care se afla, de cele mai multe ori, chiar in fata noastra.

Iata cateva reguli pe care trebuie sa le respectam atunci cand avem un blog. Sunt sfaturi pe care oricine le poate urma fiindca nu implica decat determinare si munca pe care e bine sa o depunem daca nu vrem doar sa "ocupam" in zadar spatiu virtual.

1. Nu-ti confunda blogul cu o platforma de promovare.

Chiar daca ai impresia ca blogul poate fi o platforma gratuita, nu uita ca acest spatiu ar trebui sa se concentreze asupra clientilor si asupra informatiilor care le sunt de folos acestora. Cand vorbesti prea mult despre tine, despre companie sau despre produse fara sa oferi valoare informatiilor furnizate, prea putini oameni vor fi interesati de blogul tau.

2. Posteaza in mod regulat.

E usor sa iti faci un blog, dar nu e la fel de usor sa continui. O afacere mica nu reuseste, de cele mai multe ori, sa ofere consistenta cand vine vorba de actualizarea unui blog. Cercetarile de piata in acest domeniu au demonstrat insa ca acele companii care isi actualizeaza periodic blogurile au numai de castigat.

3. Comunica direct cu cititorii.

Un blog nu trebuie vazut ca o platforma pe care compania sa isi poata lansa comunicatele de presa. Daca blogul nu are o voce personala si nu isi atrage cititorii in conversatie, in locul sau ar putea la fel de bine sa se afle o reclama standard. Pune intrebari si raspunde, la randul tau, intrebarilor care iti sunt adresate.

Pana la urma, secretul reusitei nu mai e de mult un secret. Tot ce trebuie sa facem e sa depunem eforturi constante si sa nu tratam nimic din ceea ce facem in mod superficial.

Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0