Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Lipton si blogging-ul in cinstea ceaiului verde

Tags: blogging, lipton, campanie blogging, ceai verde, bloggeri romani, consum ceia verde

Desi s-au facut ceva pasi in acest sens, pe la noi inca nu este la moda ca brandurile sa se foloseasca de bloggerii cu influenta si priza la public pentru a-si face reclama propriilor produse. De aceea, aproape ca-ti vine sa aplauzi de fiecare data cand afli ca totusi se mai intampla. Asa cum s-a intamplat si in cazul Lipton.
Lipton a adunat in jurul sau bloggeri romani precum Simona Tache, Cristina Bazavan, Andreea-Mihaela Retea, Adrian Hadean, Cabral si Andreea Ibacka si i-a pus sa vorbeasca despre experienta lor cu ceaiul verde. Totul intr-o campanie PR semnata de GolinHarris ce a debutat in aprilie si s-a incheiat in luna iunie.

In etapa de teasing a campaniei, cei cinci au scris postari pe bloguri despre experienta lor cu ceaiul verde si au participat la un eveniment de presa in cadrul caruia Prof. Dr. Gheorghe Mencinicopschi a dezvaluit rezultatele unui studiul national privind consumul de ceai verde in Romania. Concluziile studiului indica faptul ca romanii asociaza in mod gresit "ceaiul" cu infuziile de plante, iar 83% nu cunosc compozitia ceaiului verde sau a ceaiului negru.

In cadrul campaniei propriu-zise, GolinHarris a organizat o serie de intalniri informale sub conceptul TeaUnions in cadrul carora bloggerii au cunoscut pe zece dintre cei mai fideli cititori ai lor. Acestea au fost urmate de un eveniment care a incurajat participantii sa retraiasca experienta oracolului din scoala generala. In fine, in ultima etapa a campaniei, agentia a comunicat pentru noul produs Lipton – Ice Tea Ceai Verde cu Lamaie.

"Ceaiul veritabil este cea mai consumata bautura la nivel mondial alaturi de apa, insa nu se bucura de o popularitate la fel de mare si in randul romanilor. Iar acest lucru se datoreaza faptului ca romanii nu cunosc beneficiile ceaiului. Scopul principal al campaniei, pe care ni-l asumam alaturi de partenerii nostri de comunicare, este sa aducem o schimbare in educatia si obiceiurile romanilor privind consumul de ceai", spune Dana Iordache (Regional Marketing Manager Lipton).
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 2 comentarii

Marketing Portal 02-Aug-2012 10:32:03
Interesat, aflat si corectat :). Multumim frumos, Ana-Maria!
Ana-Maria 02-Aug-2012 09:57:02
Foarte dragut articolul - insa pe domnul Hadean il cheama Adrian, nu Andrei.

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0